בימים האחרונים נחשפנו למספר קמפיינים לא ממש מוצלחים, כשאחד מהם היה של חברת "באמונה", בו היתה אפליה על רקע עדתי. מי שכנראה מנסה לעשות גם כן קמפיין שיעורר סערה היא הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול.



במודעה שפורסמה בשעות האחרונות בעמוד הפייסבוק של הרשות, נכתב כי "הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול צריכה את עזרתכם. לצורך ניסוי שיעזור לציבור בישראל להבין את ההשלכות הקשות וההרכב המסוכן של סמי פיצוציות, אנחנו צריכים כלבי ניסוי: הכלבים צריכים להיות בגודל קטן עד בינוני, מעל לגיל שנה, רצוי כלבים רגועים ומחונכים מבית טוב. יכולים לעזור? יש לכם כלב שאתם לא צריכים יותר? צרו איתנו קשר. יחד נעלה את המודעות לסכנה בשימוש בסמי הפיצוציות".



המודעה פשטה ברשת וגרמה לתגובות קשות מאוד בעמוד, וככל הנראה לא ממש עזרו לקמפיין. גם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס לכך בחשבון הטוויטר שלו ומתח ביקורת חריפה על הצעד, אותו כינה "הזוי".



"לצערי אין לי כלב, אבל יש לי תינוק שאני לא צריך, זה יכול לעזור?", נכתב באחת התגובות, באחרים נכתב: "הטיזר שלכם לא מצחיק ועובר את גבול הטעם הטוב. אני מניח שמדובר בטיזר למשהו אחר ושאתם לא באמת מתכוונים לערוך ניסויים אסורים בבע"ח - אבל זה לא ממש מוצלח ולא מצחיק. מבקשים ממכם להסיר את העניין מייד.

גולשת אחרת טענה כי היא "צריכה סמים להרגע מהמודעה הזאת". ואחר עקץ וטען כי זה אחד הפיגועים היותר טובים שראיתי. או לפחות ככה אני מקווה".

מדוברת הרשות לא נמסרה תגובה לכתבה, אך לאחר מכן פורסמה התגובה המלאה של הקמפיין.


 

הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול צריכה את עזרתכם!לצורך ניסוי שיעזור לציבור בישראל להבין את ההשלכות הקשות וההרכב המס...

Posted by ‎הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול‎ on Tuesday, December 1, 2015

 

הניסוי שלנו הצליח. תודה.אנחנו ממש לא מתכוונים לנסות את הרעל הזה שנקרא סמי פיצוציות על אף כלב. רק רצינו להזכיר לכם שהגיע...

Posted by ‎הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול‎ on Tuesday, December 1, 2015