יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר האופוזיציה, הגיב היום (חמישי) לבדיקת רשויות החוק בחשד כי עבר על חוק מימון המפלגות. "אני מציע לכולם לא להתרגש. כל פעם לפני בחירות כלליות או פנימיות יש כאלו שמנסים להפיל אותנו ולהפוך את המשטרה לחלק מהקמפיינים שהם מנסים לנהל על גבינו. אנחנו מכירים היטב את הדרך הזו, התמודדנו איתה בעבר ונגיב בעוצמה לכל ניסיון כזה. אנחנו לא פראיירים ומבינים היטב מדוע זה קורה ומי שעשה את זה יקבל בעיטה פוליטית שתלמד אותו לקח להרבה שנים", אמר הרצוג בכנס במכון למחקרי ביטחון לאומי.

"תשמעו, אני לא חושש משום בדיקה ושום חקירה ואשתף פעולה עם כל הליך. הרי ברור שזו הכפשה מופרכת שנועדה רק לנסות להרתיע אותי מהתמודדות ומהובלת המחנה הציוני ולהסית אותי מהדרך בה אנחנו צועדים כדי לשנות את הכיוון המסוכן אליו נתניהו והימין הקיצוני מובילים אותנו", אמר הרצוג. "אבל אני אתמודד, ואני אוביל ואני אנצח, ואנחנו נדאג לכך שמי שפועל בשיטות האלו ייחשף ויצטער על הרגע שבחר בדרך הזו.
 לאורך השנים, הוכחתי לכולם, במפלגה שלנו ובציבור, שאני לא פראייר ויודע לבעוט כשצריך. בבחירות הכלליות הבאתי מספר מנדטים שאף אחד לא חלם שאביא. אני מציע לא לטעות בחיוך שלי. מי שינסה לפגוע בי, מי שינסה לפגוע בנו, יחטוף מכה שלא ישכח". הבדיקה המשטרתית בעניין הרצוג עוסקת בחשד לעבירה על חוק מימון מפלגות בפריימריז של המפלגה מול ח"כ שלי יחימוביץ בשנת 2013. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לבדוק את החשדות העוסקים במימון הבחירות המקדימות בהן ניצח הרצוג. בהודעה מטעם היועמ"ש נמסר כי בשלב זה לא הורו לפתוח בחקירה וכי מדובר בהליך בדיקה בלבד. מיד עם הפרסום בעניינו הגיב הרצוג ואמר: "אני מברך על הבדיקה שנעשית על פי הודעת היועץ המשפטי. מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז. אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם". מלשכתה של ח"כ שלי יחימוביץ נמסר: "ח"כ יחימוביץ לא מתכוונת להגיב כרגע ואינה מכירה את הפרטים".