נחשפת ההתכתבות של הנרצחת ברצח הכפול בראשון לציון, אנסטסיה רוסנוב, שכתבה לחברתה באמצעות ה"וואטסאפ" על חששותיה מבן זוגה לשעבר. חברתה של אנסטסיה שואלת אותה: "היי מותק לאן לקחו אותך, דברי איתי אם את צריכה עזרה", ואנסטסיה ענתה: "הכל בסדר. תראי אם אין ליד הבית את (שם בן הזוג לשעבר) על אופנוע". בהתכתבות נוספת היא שלחה לה את תמונת האופנוע, וכתבה לה: "זה האופנוע שלו. אם תראי תגידי".
 
"הוא לא פה אבל לפני איזה רבע שעה ראיתי אופנוע עובר. לא רואים את המאחורה איפה שהחניה אז אני לא בטוחה אם הוא פה או לא", כתבה החברה. בשיחה נוספת בין השתיים כתבה לה אנסטסיה: "הוא צריך להיות על אופנוע או על רכב רק לא ברור על איזה".

בתוך כך, בבית העלמין ברמלה שם התקיימה אתמול הלוויתו של אליעזר קנדינוב השתתפו בני משפחה וחברים קרובים כשגרושתו התייפחה מעל קברו הפתוח: "מי רצח אותך קנדינוב? הבטחת שנחגוג יחד את הבר מצווה של הילד, מה אגיד לילדים שאחזור הביתה? איפה החברים שלך שלא שמרו עליך".

הנרצחים רוסנוב וקנדינוב
הנרצחים רוסנוב וקנדינוב

גרושתו קראה למשטרה לפרסם את תמונתו של החשוד כדי שהציבור יוכל לסייע בהעברת מידע לגבי מקום הימצאו. "הוא מסוכן לכולם. זה אדם בלי לב שאם רצח ככה אנשים הוא יכול לבוא לגן של הילדים שלי ולפגוע גם בהם".

נטלי שלום, אחותו של קנדינוב, ביקשה שהמשטרה תעשה הכל כדי ללכוד את הרוצח. "היה לי רק אחד ועכשיו נשארנו רק אני ואמא. זה היה אח נדיר ולקחו לי אותו. אדם רע בלי לב רצח אותם". בעוד אמו של החשוד ברצח, טוענת כי בנה שוחח עמה לפני יומיים מחו"ל והוא אינו קשור לרצח - מבקשת אחותו שיסגיר עצמו למשטרה כי היא רוצה אותו בחיים.


בינתיים במשטרה ממשיכים להתעקש שלא לפרסם את תמונתו של הציבור וזאת בהוראת המפכ"ל רנ"צ רוני אלשייך. "זה בכלל לא עולה על הפרק" אמרו במשטרה חרף דעתם של קצינים וחוקרים המטפלים באירוע. בשל העובדה שהחשוד מסתובב חמוש מסתייעת המשטרה בלוחמי ימ"מ מחשש שמא יתקלו בחשוד והוא ינסה לפעול בכח ובנשק חם בניסיון להימלט.