הולך רגל בן 40 נהרג לאחר שנפגע הערב (שלישי) מרכב בכביש 2 ממחלף אור עקיבא לכיוון צפון. חובשים ופרמדיקים של מד''א נאלצו לקבוע את מותו לאחר שהגיעו למקום. חובשת בכירה במד''א, סבינה טבשי, שהגיעה לזירת התאונה סיפרה: "בשולי הכביש, סמוך לגדר ההפרדה, שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".



התאונה הקשה בכביש החוף באה לאחר שתי תאונות נוספות שאירעו הערב: בצומת נחשון, רוכב אופנוע בן 20 נפצע באורח קשה מאוד מפגיעת רכב בחיבור בין כביש 3 לכביש 44. חובשים ופרמדיקים של מד''א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ''קפלן'' ברחובות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. קודם לכן, בירושלים, אירעה תאונה בין שני כלי רכב ברחוב הרוזמרין, בסמוך לצומת המנהרות. ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני, ביניהם ילד ותינוק. 



לפני כשבוע, נהרג גבר כבן 50 בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 71, בסמוך לצומת נבות. פאראמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה עמית נוריאני סיפר: "הגענו לתאונת דרכים חזיתית בין משאית לרכב פרטי. במושב הנהג ברכב הפרטי היה גבר כבן 50 עם פציעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".