פעמיים התלוננה תושבת השרון נגד אבי בנה על פגיעה מינית לכאורה בקטין, ותלונתה הוכחה ככוזבת. פעמיים נאלץ הקטין לעבור בדיקה רפואית בהפשטה, שבסיומה נקבע כי לא עבר פגיעה מינית כלשהי. גם האב וגם בנו חוו חוויה נפשית קשה.


עוד קודם לכן נאלץ האב להגיע פעמיים למשטרה בעקבות תלונות של האם על איומים, ונחקר בגין בקשתה להרחיקו ממנה. זאת, על אף שהאם ספגה ביקורת נוקבת הן בבית המשפט לענייני משפחה, והן מפקידת סעד, שמסרה חוות דעת קשה לבית המשפט, שלפיה האם מגישה תלונות שווא נגד אבי בנם המשותף.
גם האב הגיש תלונה במשטרה נגד אם בנו, ובחלוף מספר חודשים הוברר לו כי התלונה נסגרה 24 שעות לאחר שהוגשה, מבלי שהאם נחקרה כלל ומבלי שהוזהרה. בסיבת הסגירה נכתב "היעדר אשמה".

כשהגיעו השניים לדיון בבית המשפט, לאחר שהקטין נאלץ כאמור לעבור בדיקה רפואית, בעקבות טענתה של האם כי חווה פגיעה מינית מאביו, החליט השופט נחשון פישר לעשות סוף לסאגה כשקבע כי "הדברים רחוקים מן המציאות. הם אינם קיימים. פעם אחר פעם, בשל מחשבות שווא כאלה או אחרות, פונה המשיבה בתלונות שווא, כוזבות, קשות מאין כמותן, על פגיעות מיניות כביכול, שפוגע המבקש בבנם הקטין של הצדדים".


אלא שגם עמדתו של השופט לא עשתה רושם על המשטרה. גם כאשר האב הגיש תלונה נוספת, בבקשה לעצור את מסע הרדיפה נגדו, החליטו במשטרה לסגור שוב את התלונה יממה לאחר הגשתה, וגם הפעם בנסיבות של היעדר אשמה פלילית.

בעקבות מצוקתו פנה האב לעמותת שווים שונים, שמלווה אותו בטיפול בבעיה. במקביל, המליצה לו העמותה לשלוח מכתב למפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך, שבו הוא קורא לו לפתוח את התלונות מחדש.

הילה שי־וזאן, יו"ר תנועת שווים שונים: "הארגון קורא למפכ"ל לטפל בכל תלונה, כמו זו של האב, ברצינות ובאחריות המחייבת על מנת ליצור הרתעה להבטיח שמקרים כגון אלו לא ישנו בעתיד". לדבריה, "הטיפול הקלוקל של הרשויות בכל הנוגע לתיקי אלימות במשפחה זועק לשמיים. לא ייתכן שבשנת 2017 ציבור שלם של גברים יעמוד מול שוקת שבורה, אטימות ושרירות לב חסרות תקדים, שאינן נמצאות בהלימה לתקופה". 

xהיא הוסיפה כי "על רשויות החוק להפנים שמדינת ישראל מושתתת על ערכי השוויון במסמך החשוב ביותר בתולדותיה - מגילת העצמאות. תנועת שווים שונים תילחם למען שוויון אמיתי לשני המינים עד שיושג. ארגון שווים שונים מבקש מכל מי שיש בידו ראיות לתלונת שווא לפנות אלינו, ואנו נדאג שהתלונה תגיע למשטרת ישראל".