עוזרו לשעבר של ראש ארגון פשע נפצע באורח בינוני עד קשה מירי שבוצע לעברו באזור התעשייה 'נעמן' בעכו ביום ראשון האחרון. עורך הדין תומר נווה התייחס היום (חמישי) לאירוע בראיון לרדיו 103FM. "לעת עתה אנחנו לא יודעים עוד מי עמד מאחורי ניסיון הפגיעה אך בעולם הזה יכול לקום אדם בניסיון להוכיח את עצמו בהזדמנות כזו או אחרת".





כשנשאל האם מיכאל מור ביצע את ניסיון הרצח השיב: "אני סבור שאין סממנים לטענה הזו. כעת ישנה התאספות של מידע מודיעיני אחרי האירוע שיתנקז למקום אחד ובו יבצעו את הבירור על מה רלוונטי מה לא". על הטענה כי יש עלייה במקרי הפשיעה בצפון הארץ טען: "אתם שבויים בחשיבה מוטעית, בצפון ישנה פשיעה מוגברת באופן תמידי שלא מרבה לתפוס כותרות בתקשורת היושבת במרכז".



על קורבן הירי סיפר: "שמואל הרוש הורשע בעברו במספר עבירות נשק, מדובר באדם חכם, איכותי וזהיר, זהו עבריין שונה לחלוטין מכל עבריין שהכרתם אי פעם. הוא אינו מקלל או מאיים, אינו משתמש בשפה בוטה וניתן להתרשם מרמת האינטליגנציה שלו הדומה לזו שיש בעשירון העליון. מדובר באדם ששירת שירות צבאי מלא כלוחם בחטיבת גולני בה גם אני הייתי, הוא לא מרבה להגיע למפגשי האיחוד אך נפגש עמי בנסיבות אחרות. יש לו את כל הקריטריונים להיקרא 'מלח הארץ'".



עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן