יועץ התקשורת אלי קמיר שוחרר הבוקר (רביעי) ממעצרו, זאת לאחר שנעצר בפרשת בזק (תיק 4,000). הוא נשלח למעצר בית בן שבעה ימים, ובנוסף הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום, ונאסר עליו ליצור קשר עם כל המעורבים בפרשה, למעט שותפו, איתו לא יוכל לדבר על הפרשה. כמו כן, עבור שחרורו תופקד ערבות של צד שלישי בסך 100 אלף שקל במזומן.

עוד נקבע כי במהלך מעצר הבית יורשה לחשוד לצאת את ביתו, בתיאום המשטרה, לפגישות עם פרקליטתו. כמו כן, יוכלו לפקוד אחרים את ביתו ובלבד שהם לא מעורבים בפרשה.

במהלך הדיון אמרה נציגת היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) אור רובין כי "החקירה עדיין מתנהלת ולכן מבקשת להשאיר את מעצר הבית בן 10 ימים כפי שביקשנו". עוד היא ציינה כי "המשטרה והרשות לני"ע הסכימו לשחרר את החשוד ממעצר", אבל הדגישה כי "החקירה עדיין קשורה אליו".

השופט עלאא מסארווה, אשר החליף את השופטת רונית פוזננסקי-כץ בעקבות פרשת המסרונים, הסביר כי "בדיון הקודם קבעתי את החשד הסביר כנגד החשוד ואת חלקו בפרשה, כשאני מבצע הבחנה בינו לבין האחרים. בהמשך לבקשה האמורה, בשל קיומו של החשש לשיבוש אכן ראוי לשחררו בתנאים מגבילים לתקופה שתקיים את תנאי המעצר".

כזכור, יועץ התקשורת נעצר בפרשת 4,000, היא פרשת בזק, בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד, עבירות על פי חוק הלבנת הון ותיווך לשוחד

לפי החשד, קמיר קיבל שכר שנאמד ב-40,000 דולר בחודש בגין ייעוץ שהעניק לחברת בזק, ומשדירקטוריון החברה סירב לחתום על סכום שכזה, חתמו על העסקתו אלוביץ' עצמו ומנכ"לית החברה סטלה הנדלר.

ראוי להסביר כי מדובר בסכום גבוה באופן משמעותי מזה הנהוג לשלם עבור שירותים מסוג זה. בהקשר זה, חושדים במשטרה וברשות לניירות ערך שהוא שימש צינור, שדרכו עברו כספים לגורמים אחרים מאלוביץ'.