ירון זליכה ודני מריאן החליטו, בהמלצת בית המשפט העליון, למשוך ערעור שהגישו על פסיקת בית המשפט המחוזי נגדם בנושא כביש 6. התביעה הוגשה במקור נגד חברת אפריקה ישראל, מבעלי הכביש, ובה דרישה לתשלום עמלה בהיקף 11.6 מיליון שקל, שלטענתם לא שולמה להם לאחר שהחברה מכרה את מניותיה בכביש. כזכור, בית המשפט המחוזי דחה באוקטובר 2014 את דרישתם של זליכה ומריאן לקבלת עמלת תיווך. מניות אפריקה ישראל בחברת דרך ארץ (הזכיינית של כביש 6) נמכרו לקבוצת רוכשים בראשות קרן תש"י.



בית המשפט בחר לאמץ את גרסת אפריקה ישראל לאחר ששמע את עדויותיהם של איזי כהן, מנכ"ל החברה לשעבר, וקובי שלום, בכיר לשעבר בחברה. בפסק הדין המקורי נקבע שזליכה ומריאן הציגו לאפריקה ישראל מצג, שלפיו בכוונתם להקים קרן שבה יהיו השותף המנהל, ורק על בסיס זה הוסכם לשלם עמלת ייעוץ וייזום. כשלא צלח המהלך הם לא הודיעו לאפריקה ישראל על שינוי מעמדם מ"מנהלי הקבוצה" למעמד של "מתווכים".



בית המשפט העליון הבהיר שפסק הדין מבוסס על ממצאי עובדה ועל מהימנות, ובנסיבות אלו אין בכוונתו להתערב בו. אפריקה ישראל יוצגה בערעור באמצעות עו"ד עמית פינס, יעל מושקוביץ ואורן פכטהולד ממשרד וקסלר ברגמן.