פור פבור: תקליטורים של סדרות בספרדית. זוהי בקשתו יוצאת הדופן של משה בן איבגי, רוצח נהג המונית דרק רוט. בן איבגי, המרצה עונש מאסר בכלא רימונים, הגיש שלשום עתירת אסיר לבית המשפט המחוזי בלוד, שבה הוא מבקש להורות לשירות בתי הסוהר לאפשר לו לקבל בביקור הבא של קרובי משפחתו עשרה תקליטורים של סדרות בשפה הספרדית. בתמורה, הוא מוסיף, יוצאו עשרה תקליטורים שיש לו כעת בתאו.



בעתירה, שהגיש בן איבגי בכתב ידו ובחתימתו, נכתב: "בקשתי הנה לאחר שביקשתי מהקנטינאי מספר סדרות בספרדית, ונאמר לי שאין את הסדרות הנ"ל". בהמשך מסביר בן איבגי כי הגיש את בקשתו בין היתר משום שהוא "אסיר סג"ב (סיכון גבוה לבריחה - מ"ש), שלא מאפשרים לו יציאה לחינוך, לעבודה או לקבוצות, ולכן אני באגף כל היום. ברצוני לצפות בסדרות בשפה הספרדית".



בעתירה מזכיר בן איבגי את חוקי שב"ס, שלפיהם אסיר רשאי להחזיק בתאו עד עשרה תקליטורים. עוד עולה כי בן איבגי פנה להנהלת הכלא בטרם הגיש את העתירה, אך נענה בשלילה.



בן איבגי הורשע ב-1994 בגין רצח דרק רוט, שביצע כשהיה בן 14 עם חברו ארבל אלוני לאחר שעלו השניים למוניתו. הוא נדון ל-16 שנות מאסר, שאליהן נוספו חמש שנות מאסר שנגזרו עליו בגין שוד שביצע בעת שהיה בחופשה. במהלך חופשה נוספת הוא נמלט לארגנטינה, ואז הוסגר ב-2013. שם ככל הנראה רכש בן איבגי את חיבתו לסדרות בספרדית. הוא צפוי להשתחרר מהכלא באוקטובר 2018.