עונש של שבע שנות מאסר נגזר היום (חמישי) על אלעד ורון, איש חיי הלילה הירושלמי, שהורשע בביצוע עבירות מין בשתי עובדות שלו. בנוסף, גזר עליו בית המשפט המחוזי בירושלים לשלם פיצויים כספיים לקורבנותיו - לאחת בסכום של 60 אלף שקלים ולשנייה בסכום של 20 אלף שקלים. "מעשיו של הנאשם פגעו בערכים המוגנים של כבוד האדם, ביטחונו ושלמות גופו ונפשו, כמו גם בזכות לבחירה חופשית הנתונה לכל אדם, גבר או אישה", כתבו השופטים בגזר הדין.



השופטים נימקו את העונש בכך ש"יש לקחת בחשבון את התכנון שקדם למעשים, כאשר הנאשם ניצל את העובדה שהמתלוננות חשפו בפניו פרטים אישיים אודות עברן. יש לתת משקל גם לעובדה שהמעשים בוצעו תוך ניצול המתלוננות שעבדו במקום העבודה שבבעלותו. יש לקחת בחשבון גם את הנזק שנגרם למתלוננות, כל אחת ואחת בדרכה ולהתדרדרות במצבן הנפשי".



באשר לטענתו של ורון, כי יש בכך שהמתלוננות המשיכו להגיע למקום העבודה גם לאחר הפגיעה להצביע על כך שלא נגרם להן נזק, כתבו השופטים כי "מוטב להם לדברים שלא היו נאמרים. חוויית ההשפלה וחוסר האונים, שהיו מנת חלקן, גרמה להן לסבל אשר ימשיך ללוות אותן במשך תקופה ממושכת".



המקרה של ורון הסעיר את עולם חיי הלילה בבירה. בעל בר "הצעצוע" הורשע באפריל האחרון בכך שכפה על עובדת מין אוראלי בשתי הזדמנויות שונות, וביצע בה מעשה מגונה. כמו כן, הוא הורשע בכך שתקף עובדת נוספת וביצע בה מעשים מגונים תוך ניצול יחסי המרות שהיו ביניהם. השופטים, דוד מינץ, עודד שחם ואביגדור דורות, הביעו חוסר אמון בגרסתו לעומת אמון מלא בגרסת המתלוננות.