חייל צה"ל נאשם היום (רביעי) בביצוע שורה של עבירות מין חמורות אותן ביצע בחיילת בסמטה צדדית בבסיס הקריה בתל אביב.
בסיס הקריה בתל אביב נחשב לאחד הבסיסים שהתנועה בהם לעולם לא פוסקת. במחנה בו יושבים שר הביטחון, הרמטכ"ל וכלל הקצונה הבכירה בצה"ל, משרתים אלפי חיילים במשך 24 שעות ביממה. ובכל זאת, בלב הבסיס, חייל צה"ל הצליח לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בחיילת. כך עולה היום (רביעי) מכתב אישום חמור שהוגש נגדו לבית הדין הצבאי מחוז שיפוט מטכ"ל. 
האירוע עצמו התרחש בחודש אוגוסט האחרון, אז הגיעה החיילת לאזור הכניסה של בניין משרדים בבסיס, ושם פגשה לראשונה בנאשם. לאחר שיח ביניהם, נטל הנאשם את תעודת החוגר ואת תעודת הכניסה לבניין של המתלוננת, אשר היו מחוברות באמצעות התקן למכנסיה, והחל להתרחק מן המקום. החייל משך אותה ובשל כך היא הלכה אחריו, עד שהגיעו לאזור חשוך בבסיס. בשלב הזה, מתוארת בכתב האישום מסכת של מעשים מיניים מצדו של החייל כלפיה, מרביתם תוך שימוש בכוח. החיילת ניסתה להתנגד ובקשה מהחייל שיחדול ממעשיו, כמו כן התנגדה פיזית למעשים וניסתה להדוף אותו. למרות ההתנגדות, החייל הצליח לבצע בה סדרה של מעשים מגונים, תוך שהוא מסרב לענות לתחנוניה. 

מהפרקליטות הצבאית נמסר כי "מעשיו של הנאשם נקטעו רק בשל העובדה שהחיילת הצליחה לבסוף להימלט ממנו". למרות החשדות החמורים שעלו נגד החייל בחקירה, הורה בית הדין המחוזי בתחילה על שחרורו של הנאשם למעצר פתוח. התביעה הצבאית לא השלימה עם החלטה זו וערערה עליה לבית הדין לערעורים. בית הדין קיבל את הערעור והורה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.
מאסר בפועל וקנס כספי לחיילים שהפיצו סרטון סקס בוואטסאפ
ובתוך כך, בית הדין הצבאי במחוז שיפוט חיל הים הרשיע וגזר את דינם של שני חיילים, אשר בחודש דצמבר 2013 היו מעורבים בצילום והפצה של סרטונים ב"וואטסאפ", בהם נראה אחד מהם מקיים מין אוראלי עם חיילת ביחידתם. החייל שצולם בסרטון, ואשר הפיצו באמצעות אפליקציית ה"וואטסאפ" לחיילים נוספים, הורשע בעבירה שעניינה פגיעה בפרטיות, ובהתאם להסדר הטיעון שנרקם עמו נדון על ידי בית הדין הצבאי ל-30 ימי מאסר בפועל, 60 ימי מאסר על תנאי והורדה לדרגת טוראי. 
החייל השני, אשר צילם את הסרטונים והעבירם לידי חברו שצולם, הורשע בעבירה שעניינה התנהגות שאינה הולמת ובהתאם להסדר הטיעון שנערך עמו, נדון על ידי בית הדין הצבאי לארבעה חודשי מאסר על תנאי, קנס בסך 2,000 שקלים והורדה לדרגת טוראי. כמו כן הוא חויב בתשלום פיצויים בסך 4,000 שקלים למתלוננת. 
מהפרקליטות הצבאית נמסר כי "לאור הזמן הרב שחלף מאז האירוע, וקשיים ראייתיים מסוימים בחומר החקירה, הסכימה התביעה הצבאית שלא למצות את מלוא חומרת הדין עם הנאשמים בגין מעשיהם".