"אני פונה אליך. אני את השירות הצבאי שלי עשיתי לאורו של אחיך, יוני נתניהו, שאתה כל כך מתגאה בו. האם לא היית מוסר את חייך כדי להציל את יוני?". במילים אלה פנה היום (רביעי) רן כרמלי בוזגלו, פעיל במטה המאבק לשחרור אלאור אזריה, לראש הממשלה בנימין נתניהו, בקריאה לשחרר את אזריה, העומד בימים אלה למשפט על הריגתו של מחבל פצוע בחברון לפני חמישה חודשים. 



דבריו של בוזגלו באים על רקע העובדה שדוד של אזריה, ויקטור, קרס ונכנס לצנתור בבית החולים. כזכור, האב צ'ארלי, לקה באירוע מוחי וכעת הוא מתאושש בשיקום. "מחר בדיון לא יהיה מי שיתמוך באלאור, המשפחה מרוסקת", אמר בוזגלו בסרטון. 


קריאה לרה"מ לשחרור אלאור אזריה

בהמשך דבריו לראש הממשלה, אמר בוזגלו: "יש לך כאן שעת כושר. תפסיק את הקרקס הזה. אל תגיד לי שאתה לא יכול להתערב. המשפט הוא פוליטי, הרדיפה היא פוליטית המשפט הוא פוליטי. קמו קצינים ואמרו שהם נתנו הוראה לירות במחבל במידה והוא יזיז את ידו". בוזגלו המשיך וכשהוא מצביע על ויקטר אזריה אמר: "תסתכל. דמי אחיך זועקים מן הרצפה. תפסיק את המשפט הזה ותקנה את עולמך. דם המשפחה על ידיך, תן פקודה לכולם. כולם כשלו באירוע הזה, משר ביטחון, מ"פ מושחת ששיקר. הפקירו בשטח חייל, זה מה שיוני לימד אותך".



"כרגע המשפחה מרוסקת, האבא בבית חולים, ויקטור גמור כאן, האמא שבורה לגמרי, בוכה והשופטת גוערת בה, תירגעי. נתניהו זה הזמן שלך להיות המבוגר האחראי, מדינת ישראל לא תסלח לך". 




אזריה עם משפחתו בבית המשפט. צילום ארכיון: מרים אלסטר, פלאש 90







אחותו של אזריה: "מה אתם רוצים? לחסל אותנו?"



בתוך כך, אתי אזריה, אחותו של החייל היורה מחברון, כתבה מוקדם יותר פוסט בפייסבוק, בו שאלה בתסכול: "כמה רוע אפשר לבלוע?! מזה חמישה חודשים שמשפחתי ואני נתונים בסיוט מתמשך. מיום ליום מתבהר לציבור מימדי העוול הנורא שנעשו לנו -  מסכת של טיוחים, מניפולציות ושקרים שכל מטרתם להרשיע את אחי ולמוטט את משפחתי. לשמחתי, קמו השבוע מפקדים אמיצים שגיבו, בעדותם, את התנהלותו של אחי בקרב ומוטטו, למעשה, את טיעוני התביעה. בכל מדינה מתוקנת, היו מפסיקים את המשפט ומשחררים, לאלתר, את אחי".



עוד כתבה: "בנוסף לסבל שעובר עלינו, משפחה שקטה ונורמטיבית, נחתו עלינו מכות נוספות. אין שמץ של ספק שיש קשר הדוק בין הדברים והגורם הישיר לסבלנו הוא ההתעללות במשפחה. אבי, צ'ארלי, לא יכול היה לעמוד בכאב הנורא והתמוטט בתחילת החודש. הוא עבר אירוע מוחי וכעת נמצא בשיקום, לומד ללכת ולתפקד מחדש. אתם חייבים להבין שאבא שלי הוא מלח הארץ, אדם ששירת את המדינה כל חייו (בצבא ובמשטרה). כל רגע פנוי שמצא, עזר לנזקקים ולחיילים מ"פרויקט נערי רפול". לפני שנתיים קרסו המערכות בגופו ונזקק להשתלת כליה. וכעת, הוא אפילו לא יכול להגיע לדיונים!!! לחזק את בנו ולתמוך במשפחה. מומחי רפואה קבעו, חד משמעית, שנוכחותו של אחי ליד אבי נחוצה לשיקומו הרצוי. מדוע אין מאפשרים לאחי להיות עם אבי?! מהיכן הרוע הזה?! שמעתי שרוצחת שדקרה את אחותה 80 פעם, שוחרר לפני שבועיים למעצר בית... למה עושים לנו אתה זה?! האם רוצים לחסל את המשפחה שלי?"



אלאור ואחותו אתי אזריה