ארגון "בצלם" הפיץ הערב (ב') תיעוד של חיילי צה"ל מחטיבת הצנחנים אוזקים נער שלטענת הארגון רק בעוד חודש ימלאו לו 12 שנים ועל פי החוק הוא מתחת לגיל האחריות הפלילית. הילד ככל הנראה השליך אבנים לעבר הג'יפ של הכוח, בשכונת ג'בל ג'והר, סמוך להתנחלות קרית ארבע.

בתיעוד הווידאו, שצולם על-ידי מתנדב "בצלם" סמיח דענא מחלון ביתו - נראים חיילי הצנחנים כשהם אוחזים בילד, כופתים את ידיו באזיקונים ומכסים את עיניו בפלנלית. בסרט נראה כי אחד החיילים אוחז בנער והשני מכה אותו בראשו.

בסרט נשמע קולו של מבוגר, ככל הנראה קרוב משפחתו, קורא לחיילים לשחררו כי מדובר בילד הלוקה בשכלו. החיילים בתחילה סירבו להקשיב לקולות המשפחה, כפתו את הילד, קשרו את עיניו והכניסו אותו לתוך הג'יפ הצבאי. לאורך כל האירוע מתלווים קריאות של מתנחלים מקרית ארבע המשקיפים מאחורי גדר ההתנחלות ומריעים לחיילים.

בצה"ל הודיעו כי פרטי האירוע יבדקו וכי "מבירור ראשוני עולה כי במקרה המדובר הוקפץ כוח צה״ל לתפיסת שני זורקי אבנים במרחב העיר חברון. השניים נתפסו כאשר יידו אבנים לעבר היישוב הסמוך. הראשון, בגיר משוחרר על תנאי, נכלא לאחר תפיסתו. השני הנראה בסרטון, שוחרר דקות ספורות לאחר תפיסתו".