חברת התעופה בריטיש איירווייס החליטה להרחיב את פעילותה בישראל ולהגדיל משמעותית את היצע המושבים בקו שבין תל אביב ללונדון. החל מעונת הקיץ הקרובה יוגדל היצע המושבים בקו בכ-50% לעומת קיץ אשתקד. מדי שבוע החברה תקיים 20 טיסות לעומת 14 עד כה.

החלטת החברה מבוססת על הביקוש הגובר של אנשי עסקים ישראלים לטיסות נוספות ללונדון - מרכז העסקים של אירופה. בנוסף, בגלל הביקוש הגובר לטיסות המשך לארה"ב,  שינתה החברה חלק ממועדי הטיסות על מנת להתאים אותן לטיסות המשך לצפון אמריקה.

יעל קטן, מנהלת בריטיש איירווייס בישראל, הסבירה את החלטת החברה להרחיב את פעילותה בישראל בגידול החד בביקוש למקומות טיסה ללונדון: "אני שמחה על יכולתנו לתת מענה לביקוש על ידי הגדלת היצע המושבים ומספר הטיסות בקו. בנוסף, ביצענו לאחרונה שינויים בלוחות הזמנים על מנת להציע לנוסעים הישראליים טיסות המשך נוחות במיוחד ללמעלה מ-20 יעדים מבוקשים בצפון אמריקה".


נענו לביקוש. מטוס של בריטיש איירווייס. צילום: רויטרס

עוד אמרה קטן כי "השוק הישראלי חשוב לנו ואנו משקיעים רבות בקו, על מנת להציע חווית טיסה איכותית ונוחה, הכוללת שירותים ללא תשלום לכל הנוסעים בכל המחלקות, כגון אוכל ושתייה קלה ואלכוהולית, ונחיתה נעימה בטרמינל 5 שהינו אחד מהטרמינלים הטובים בעולם".

כל טיסות בריטיש איירווייס ללונדון וממנה מבוצעות אל ומאת טרמינל 5 היוקרתי בנמל הית'רו בלונדון, שהוא אחד מהטרמינלים הטובים בעולם. טרמינל 5 מציע לנוסעי בריטיש איירווייס יותר זמן לקניות, למסעדות ולהירגעות לקראת המשך דרכם ובנוסף חוסך זמן יקר בטיסות המשך - חלון זמן של שעה בלבד בין טיסה לטיסה.