1. חברת פיליפס ישראל משיקה סדרה של מעבדי מזון ידניים. הסדרה החדשה פועלת בטכנולוגיית ProMix אשר עושה שימוש בפעמון במבנה משולש, שמייעלת את הטחינה. בסדרה שלושה דגמים: מעבד מזון ידני עם כוס מדידה, מעבד מזון ידני עם כוס מדידה וקוצץ קומפקטי, ומעבד נוסף שמגיע עם כוס מדידה, קוצץ קומפקטי ומקצף. 

מחיר: 199 - 349 שקלים, תלוי בדגם.

בשורה התחתונה: ניסינו את הדגם האחרון ואכן הוא מצליח להגיע לרמות טחינה גבוהות, במיוחד של מרקים ומחיות. הקוצץ שמתווסף למעבד קצץ אגוזים ושוקולד בשניות. כמו כן, השטיפה שלו נוחה והוא קל לתפעול.

2. המאבק על מטעני המכשירים הסלולריים הפך לדבר שבשגרה בכל בית. כדי להקל על מצוקת השקעים, חברת FUJICOM החלה לשווק את DUAL 3.1A USB - מטען USB כפול לבית.

מחיר: 70 שקל ברשת yellow.

בשורה התחתונה: המטען נוח לשימוש ויש לו שתי יציאות USB - יציאה אחת של 1 אמפר ויציאה אחת של 2.1 אמפר והוא מתאים לאייפונים, לטאבלטים ולאנדרואיד.

3. חברת ג'ונסון השיקה לאחרונה מוצר חדש תחת המותג "דאק": דיסקית ג'ל פעיל בניחוח לבנדר, לניקוי וחיטוי האסלה.

מחיר: 12.90 שקלים למארז של 6 דיסקיות.

בשורה התחתונה: עוד סבון ללא מתלה הנצמד לחלקה הפנימי של האסלה. הסבון עדין מאוד ולא יוצר הקצפה חזקה אך לעתים הוא מחליק ונשטף לאחר מספר ימים ספורים ולא שבוע, כמובטח.

4. החורף כבר פה וחברת "לורה" מציעה מגבת דובי עם כובע לחימום ולהגנה ראש התינוק. המגבת עשויה 100% כותנה ומגיעה בצבע לבן.

מחיר: 49 שקלים.

בשורה התחתונה: מגבת דובי במרקם נעים מאוד ובעיצוב מקסים. גודלה מאפשר לעטוף את הילד בצורה אופטימלית ומחירה סביר.

5. טבעול השיקה לאחרונה שני מוצרים ותיקים עם מתכונים חדשים על טהרת הטבעונות: קציצות עדשים כתומות וחזה בגריל מן הצומח.

מחיר: קציצות עדשים כתומות - 29.90 - 35 שקלים; חזה בגריל מן הצומח 35 -38.90 שקלים.

בשורה התחתונה: לאור מגמת הטבעונות, זהו מהלך ראוי ומתבקש. והטעם? למרות הניסיונות להידמות למקור, כן ניתן להבחין בשוני.

6. חברת Mana השיקה סדרת חטיפים המתווספת למותג AIR POPS - חטיף צ'יפס לא מטוגן ולא אפוי, המיוצר בטכנולוגיה של לחץ אוויר חם.

מחיר: 4.90 שקלים לאריזת 40 גרם.

בשורה התחתונה: מי ששומר על תזונה בריאה אך מתעקש לחטוא באכילת חטיפים, יכול ליהנות מהחטיף האוורירי והמעט קראנצי'. מה שכן, הוא ממש לא דומה לתפוצ'יפס הקלאסי.

7. סדרת השמפו והמרכך לילדים של חברת "פלצ'ה אזורה" מתחדשת בעיצוב ואריזה חדשים (בגודל 750 מ"ל) תחת המיתוג המוכר בצבע הכחול של החברה.

מחיר: 15 שקלים.

בשורה התחתונה: מי שמכיר את המותג הוותיק יודע שמדובר במוצרים איכותיים. האריזות החדשות מכילות יותר והמחירים נוחים בהחלט.

8. מברשת "ביפרי" מבית "ננוקארטין סיסטם". בעיצובה הייחודי המברשת מחקה את תנועת היד האנושית והיא בעלת שמונה זרועות מופרדות.

מחיר: 199 שקלים.

בשורה התחתונה: אחרי ההפתעה הראשונית מהעיצוב הלא שגרתי, מתגלה שהיא דווקא נוחה לשימוש, עוזרת להתיר את הקשרים כמעט ללא תלישת שיער וקלה לאחיזה.

9. Salt N' Easy היא סדרה של מלחים ייעודיים בטעמים שונים המתאימים לצלייה של עוף, דגים וירקות, מבית "מלח הארץ".

מחיר: 14.90 שקלים למארז 600 גרם.

בשורה התחתונה: חובבי הצלייה במלח יאהבו מאוד את הסדרה החדשה, שכוללת שילובים מעניינים של תבלינים בהשראות מטבחים כמו המטבח הטוסקני, הים תיכוני והצפון אפריקאי.