השחקנית גאולה נוני הלכה לעולמה אתמול (72) לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. זאב רווח, ששיחק לצידה בסרט המצליח "סאלח שבתי", ספד לה הבוקר (שני) בראיון בגל"צ: "אהבתי אותה מאוד כשחקנית וכבן-אדם. היא הייתה חברה מאוד טובה שלי", סיפר רווח ותיאר את נוני כאישה מלאת חן ובעלת חוש הומור נהדר.

הוא סיפר על המחלה בה נאבקה: "היה לי קשה לראות אותה מדרדרת. ניסיתי לנטוע בה תקווה שהיא תנצח את המחלה. גם לה היה ביטחון שהיא תצליח, אבל לצערי זה לא קרה".

רווח תיאר את המפגש של הזמרת עם רעייתו לפני חודשיים, בו נוני הייתה אופטימית לגבי החלמתה: "רק רציתי שהיא תחזור לשחק, זהו יום עצוב מאוד", הוא אמר, "הרבה תפקידים חיכו לה".


"הרבה תפקידים חיכו לה". גאולה נוני ב"סאלח שבתי"

נוני, שהייתה שחקנית בולטת בישראל בשנות ה-50 וה-60 תובא היום למנוחות. במהלך הקריירה שלה היא שיחקה בסרטים רבים, ביניהם "צ'ארלי וחצי" (1974), "אבא גנוב 3" (1991) ו"סימה וקנין- מכשפה" (2003).

היא החלה להופיע בגיל 15, ועוד לפני שירותה הצבאי שיחקה בסרט "איי לייק מייק" (1961), שהיה מהסרטים הראשונים שזכו להצלחה בקופות.

בשנות השמונים שהתה נוני בווינה שבאוסטריה והשתתפה בהפקות מקומיות. היא חזרה לישראל בשנות ה-90, ושיחקה בין השאר בטלנובלה הישראלית "לגעת באושר".