מתקפת הטרור בפריז הפכה את סוגיית המאבק בארגון דאע"ש למרכזית במערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב. העימות הטלוויזיוני בין המועמדים הדמוקרטים התמקד במדיניות חוץ ובדרכים להתמודדות עם איום הטרור. המועמדים הרפובליקנים קראו לעצב מדיניות חדשה נגד הטרור האסלאמי והביעו התנגדות לקבלת פליטים סורים.



שלושת המועמדים הדמוקרטים היחידים – הילרי קלינטון, הסנאטור ברני סנדרס והמושל לשעבר מרטין אומאלי – התייצבו בדה מוין שבאיווה ביום שבת בערב לעימות הטלוויזיוני השני ביניהם. 
 
העימות היה אמור לעסוק בסוגיות פנים, אולם בצל האירועים בפריז הפך המוקד לדיון על מדיניות החוץ, ובמיוחד על האיום מצד דאע"ש. הוא נפתח בדקת דומייה לזכר הקורבנות.
 

בניגוד להכרזתו של הנשיא ברק אובמה בשבוע שעבר כי הייתה "בלימה" של דאע"ש, אמרה קלינטון כי לא מדובר בצעד מספק מול ארגון הטרור, שאותו כינתה "ברברי, אכזרי ואלים". "עלינו להביט על דאע"ש בתור האיום המוביל של רשת טרור בינלאומית", אמרה קלינטון, "אי אפשר לבלום אותו, חייבים להביס אותו. מה שהנשיא אמר, ואני מסכימה עמו, זה שאנחנו נתמוך בכל מי שיילחם בדאע"ש".
 
יריביה של מזכירת המדינה לשעבר תקפו אותה על מדיניותה, בין השאר בזמן תקופת היותה מזכירת המדינה של אובמה, ועל תמיכתה בפלישה לעיראק בעת שהייתה סנאטורית. "הפלישה ההרסנית לעיראק, שאליה התנגדתי, זעזעה את האזור והובילה לעליית אל קאעידה ודאע"ש", אמר סנדרס.
 
 אומאלי הוסיף כי המדיניות המזרח תיכונית של אובמה נכשלה. "לוב היא בלגן. סוריה היא בלגן. עיראק היא בלגן. אפגניסטן היא בלגן", אמר מושל מרילנד לשעבר, שהבהיר כי הוא מאמין שארה"ב צריכה להוביל את המאבק. "אנחנו זקוקים לחשיבה ארוכת־טווח בתקופה הזו שבה יש אומות כושלות וסכסוכים", אמר, "זה לא רק להיפטר מדיקטטור בודד".
 
בעוד המועמדים הדמוקרטים הביעו תמיכה בקבלת עשרות אלפי פליטים סורים, במפלגה הרפובליקנית נשמעו קולות אחרים. דונלד טראמפ, בן קרסון והסנאטור טד קרוז דרשו כי הממשל יעצור מיד את תוכניתו לקבל פליטים מהמזרח התיכון. "אנחנו צריכים להכפיל את מאמצינו למנוע מסוכנים של דאע"ש לחדור לארצנו", אמר קרוז.
 
 הסנאטור מרקו רוביו הבהיר כי לנוכח הפיגועים אמריקה "חייבת להגביר את המאמצים, בבית ובחו"ל, לשפר את ההגנה עליה, להרוס רשתות טרור ולמנוע מהן את המרחב שממנו הן פועלות". 
 
ג'ב בוש, שאמר כי הפיגועים הם חלק "ממאמץ מאורגן להרוס את הציוויליזציה המערבית", קרא לחזק את הקשרים עם שירותי הביטחון האירופיים ו"להיות מעורבים במזרח התיכון כדי לעקור את דאע"ש".
 
טראמפ אף טען כי אם היו הרשויות בפריז מקלות על חוקי השימוש בכלי נשק, ייתכן שהתוצאות של מתקפת הטרור היו שונות. "בפריז יש את חוקי הנשק הקשוחים ביותר בעולם – לאף אחד אין כלי נשק מלבד לרעים", אמר בעצרת בטקסס, "אפשר לומר מה שרוצים, אבל אם לאנשים היו אקדחים, אם היו מרשים להם לשאת כלי נשק, זה היה מצב אחר לחלוטין".
 
מתקפת הטרור בפריז עוררה גל הזדהות גם ברחבי ארה"ב. בערים רבות נערכו תפילות ועצרות לזכר הקורבנות. רבים מהנוכחים הודו כי יש להם תחושות דומות למצב לאחר פיגועי התאומים. 
 
"זה כמו 11 בספטמבר", אמרה פראן מקלין שהגיעה לעצרת ליד שגרירות צרפת בוושינגטון, "אני לא יכולה אלא לתהות אם וושינגטון אינה המטרה הבאה". 
בקהילה המוסלמית בארה"ב גינו בחריפות את הפיגועים. "ההתקפות הפראיות והמגונות האלה על אזרחים, בין אם התרחשו בפריז, בביירות או בכל מקום אחר, הן שערורייתיות ואין להן הצדקה", נאמר בהודעה מטעם המועצה ליחסים אמריקאיים־אסלאמיים.