שני בני אדם נהרגו ו-17 נוספים נפצעו באירוע ירי שהתרחש היום (שני) במועדון הנוער "טין בלו" בפורט מאיירס שבמערב פלורידה, ארצות הברית, כך לפי דיווחים בכלי התקשורת המקומית. לפי הדיווחים, אדם חמוש שנסע במכונית פתח בירי ופצע עשרות בני אדם, חלק מהם נערים כבני 13 שהגיעו למקום כדי לחגוג את חופשת הקיץ. 


ירי במועדון נוער בפלורידה

בעקבות הדיווחים, המשטרה המקומית שהוזעקה למקום בשלוש קריאות שונות, עשתה דרכה לזירה. על פי הפרסומים ברשתות החברתיות, במקום הורגשה תנועה ערה של כוחות הביטחון. פרט לדיווחים על הירי באזור המועדון, דווח על שני מקומות בקרבת מקום בהם מתבצעת תקיפה, והמשטרה שללה את האפשרות כי שני אירועים נוספים מתבצעים בקרבת מקום, והבהירה כי מדובר באירוע בודד. עדת ראייה שנכחה באירוע סיפרה לאתר חדשות מקומי כי נהג רכב הונדה בצבע שחור ביצע את הירי.






 
 
 
המשטרה בזירת הירי. צילום מס: טוויטר
 

49 נרצחו בפיגוע טרור במועדון להט"בי בפלורידה

בחודש שעבר נרצחו 49 בני אדם באירוע ירי קשה שהתרחש במועדון "הפולס" המזוהה עם הקהילה הגאה באורלנדו שבפלורידה, כשאדם חמוש למועדון ופתח בירי לעבר הנוכחים. בנוסף להרוגים, 42 בני אדם נפצעו בירי, שהוגדר מאוחר יותר ע"י המשטרה כאירוע טרור שבוצע על רקע שנאה, והועברו לבתי החולים באורלנדו. בין הפצועים, שוטר שהיה מעורב בחילופי האש מול החמוש.

רק לאחר שלוש שעות בהן התבצר היורה במועדון, החליט כוחות הביטחון במקום להיכנס ולהציל את בני הערובה שהוחזקו שם. במהלך חילופי האש נהרג היורה, ולדברי מפקד המשטרה המקומית ג'ון מינה, נמצאו עליו רובה סער ואקדח.


הטבח במועדון באורלנדו, לפני כחודש. צילום: AFP