אמרה ידועה גורסת כי הזבל של האחד הוא אוצר של האחר. לאחרונה הועלתה לאתר הקניות הפופולרי איביי הצעה אמיתית לחלוטין לקניית צ'יפס יחיד בצורה הרמבה הגורילה ז"ל, אשר מצא את מותו בנסיבות טרגיות. אך הפרט ההזוי ביותר בסיפור הוא שיש מי שהסכים לשלם סכום עתק עבור צ'יפס בודד של צ'יטוס.
כזכור, הרבמה הגורילה החביבה נורתה למוות לאחר שילד נפל לתוך הכלוב שלה בגן החיות של סינסינטי, ארה"ב. הוא הפך לפופולרי לאחר מותו, נוכח הסיבות הטרגיות שהביאו לסיום חייו.  
צילום מסך
צילום מסך


כעת, לאחר שהפך לסמל של תקווה וצדק, הוא "התגלגל" כדמות צ'יפס צ'ייטוס בודד, כתמתם ועסיסי בדמותו. האיש בר המזל שמצא את הצ'יפס-גורילה החליט למקסם את מזלו והציע אותו למכירה באיביי, והצעות המחיר לא פסקו מלהגיע. "פתחתי שקית של צ'יטוס, וברגע שהסתכלתי פנימה נתקלתי בצ'יטוס הייחודי הזה שנראה כמו חרמבה הגורילה", נכתב בתיאור המוצר. "פריט זה הוא יחיד במינו. גודלו כ-3.80 סנטימטרים".  
צילום מסך אי ביי
צילום מסך אי ביי


כדי שהקונים הפוטנציאלים לא יתבלבלו, הבהיר המוכר כי  רק הצ'יפס הבודד מוצא למכירה ו"השקית לא כלולה".  הצ'יפס הססגוני וטעון המשמעות הוגדר כ"חדש לחלוטין, לא משומש, לא נפתח ולא נפגם", והוצע למכירה פומבית בארה"ב בלבד.
באופן מפתיע והזוי למדי, היו למוצר הפריך כ-132  מתעניינים, והיא נמכרה לבסוף בקונה בר- מזל בסכום אדיר של 99,999 דולרים.

שאר האנשים המסכנים, שלא זכו לקנות את הצ'יפס היקר, ייאלצו להסתפק במוצרים מפוקפקים אחרים באי-ביי או פשוט לקנות סתם שקית של דוריטוס בסופר. מי יודע איזה צורה ימצאו בפנים.