מחר יציין דונלד טראמפ בדיוק שבעה חודשים מאז הושבע לנשיא ה-45 של ארה"ב, אך נדמה כי הבית הלבן מתנהל כמו תחנת רכבת או הסט של תוכנית הריאליטי "המתמחה", עם רשימה גדלה והולכת של יועצים ומקורבים המודחים בבושת פנים מתפקידם. האחרון שבהם הוא היועץ האסטרטגי הבכיר, סטיב באנון. 

התמונה שאולי ממחישה יותר מכל דבר אחר את התהפוכות בבית הלבן, היא זו שצולמה ב-28 בינואר, שבוע לאחר השבעתו של טראמפ. הבית הלבן פרסם צילום מהחדר הסגלגל, במהלך שיחתו הראשונה של הנשיא האמריקאי עם עמיתו הרוסי, ולדימיר פוטין. בחדר נכחו באותה שעה טראמפ וסגנו, מייק פנס, ולצדם באנון, ראש הסגל ריינס פרייבוס, דובר הבית הלבן שון ספייסר והיועץ לביטחון לאומי מייק פלין. נכון להיום, טראמפ ופנס הם היחידים שעדיין נמצאים במעון הנשיאותי.
ראשון המודחים היה פלין, שנאלץ להתפטר מתפקיד היועץ לביטחון לאומי אחרי שלושה שבועות בלבד, לאחר שהודה כי שיקר לנשיא ולסגנו ולתקשורת בדבר הפגישות שקיים עם השגריר הרוסי, סרגיי קיסליאק. כיום, במסגרת החקירה על המעורבות הרוסית בבחירות, פלין הוא אחד ממוקדי העניין העיקריים, בין השאר גם בשל היותו לוביסט עבור הממשלה הטורקית.
 

מייק דובקה, שהיה מנהל התקשורת הראשון של הבית הלבן בעידן טראמפ, התפטר בסוף מאי, בשל "סיבות אישיות", אם כי נטען כי הפרידה נעשתה ברוח טובה וללא עימות עם טראמפ. 

הנשיא טראמפ וסטיב בנון. צילום: AFP
ב-21 ביולי מונה אנתוני סקרמוצ'י, איש עסקים מוול סטריט ומגייס תרומות בולט, למנהל התקשורת החדש. באותו היום, התפטר הדובר שון ספייסר אחרי שלא הצליח לשכנע את טראמפ כי מדובר במינוי מוטעה, על אף שספייסר עצמו עמד תחת ביקורת נוקבת בשל התבטאויות שקריות או בלתי מדויקות במהלך מסיבות העיתונאים שלו. 
שבוע לאחר מכן התפטר גם ראש הסגל פרייבוס. קדמה להתפטרות שיחה שקיים סקרמוצ'י עם עיתונאי של הניו יורקר ובה האשים את פרייבוס, שהיה איש הקשר הישיר בין הנשיא לבין הממסד המפלגתי, באחריות להדלפות מהבית הלבן ואף כינה אותו "סכיזופרן פרנואידי". 
גם סקרמוצ'י לא שרד זמן רב ועשרה ימים בלבד לאחר המינוי שלו הוא פוטר על ידי טראמפ לבקשתו של ראש הסגל החדש, ג'ון קלי. בריאיון שהעניק לאחר מכן, הודה סקרמוצ'י כי הסיכוי שלו להישאר בתפקידו אחרי השיחה עם העיתונאי היה קלוש וטען כי "יש אנשים שקיבלו החלטה שהם רוצים לסלק את הנשיא". 
הרשימה הארוכה של אישים שעזבו את הממשל תחת טראמפ כוללת גם את מנהל ה-FBI ג'יימס קומי, שפוטר בטענה שלא טיפל היטב בפרשת המיילים של הילרי קלינטון ,על אף שנטען כי הרקע היה החקירה על המעורבות הרוסית. סאלי ייטס, ששימשה התובעת הכללית בפועל, פוטרה כי סירבה לאכוף את הצו הנשיאותי על מניעת כניסתם של אזרחים ממספר מדינות מוסלמיות. 
סגנית ראש הסגל, קייטי וולש, פוטרה בסוף מרץ, אחרי הניסיון הכושל הראשון לבטל את רפורמת אובמה-קר. וולטר שאוב, שהיה מנהל משרד האתיקה של הממשל, התפטר בחודש שעבר אחרי שבועות ארוכים של עימות עם טראמפ, בין השאר בשל סירובו של הנשיא למכור את אחזקותיו באימפריה העסקית שלו.