מסע ההלוויה של אורי שלף, מנהל קבוצת הפועל ת"א בכדורסל, שהלך אתמול לעולמו במפתיע, החל בשעה 15:30 באולם הדרייב-אין שם נערך טקס בהשתתפות בני משפחתו, הנהלת המועדון, שחקני הקבוצה וחבריו.

 

 

מסע ההלוויה עצמו יתקיים בבית העלמין "מנוחה נכונה" בכפר סבא. כאלף אוהדים הגיעו לאולם הדרייב-אין על מנת לחלוק כבוד לשלף המנוח כשבהמשך הוא ייטמן בבית הקברות "מנוחה נכונה" בכפ"ס.

 

 

יו"ר המועדון, רמי כהן, ספד: "היית הדרך שלנו. האיש שמחבר בין עודף האמוציות שיש בכל אוהד של הפועל לבין העולם שבחוץ. מה זה באמת משנה עכשיו. רק ביום ראשון דיברנו על ההצבעה החשובה במנהלת. הפסדנו בגדול. מה לא תעשה כדי להיות צודק. המשפחה הבאמת חשובה, תמר, ניב, גור, אלה, ענבל והמשפחה המדהימה. הם תמיד היו מאחוריך. רק לפני פחות משלושה חודשים הקמנו את האנדרטה לזכר אביך עם פתיחת האולם החדש. המורשת הכי חשובה שהשארת. היית איש מערכת. שחקנים באים והולכים, אבל יש מערכת והיא נשארת לנצח. היית מהאנשים הקטנים שמנצחים את המלחמות הגדולות. אז לאן הלכת לי פתאום? יצאנו לדרך עם הרבה אנשים מדהימים, לא כולם שרדו את הדרך המטורפת הזאת. עכשיו מה? אני אתקשר ואתה לא תענה? אתה ידעת תמיד לשמור על שפיות. כבר ידעתי מה אתה הולך להגיד בכל סיטואציה. אוהב אותך לנצח".  

 

גור שלף בפרידה מאורי שלף ז"ל באולם הדרייב אין (עדי אבישי)