ז'וזה מוריניו לא היה יכול לצפות לפתיחה מוצלחת יותר לחודש מרץ. בצהריים ליברפול קירבה אותו לאליפות עם ניצחון 1:2 על מנצ'סטר סיטי, שגם עם משחק עודף רחוקה ממנו 5 נקודות כעת. בערב הוא וחניכיו כבר עשו את העבודה ושברו בצורת תארים קצרצרה של שנתיים עם 0:2 על טוטנהאם בגמר גביע הליגה.

טוטנהאם דווקא הייתה יותר מסוכנת בפתיחה, אבל שניות לפני השריקה למחצית ספגה שער די מקרי מג'ון טרי, שהוציא לה את האוויר מהמפרשים. מיד בפתיחת המחצית השנייה הכפיל דייגו קוסטה את התוצאה עם עוד שער מאוד מרגיז מבחינת "התרנגולים" שפגע בקייל ווקר והטעה את הוגו לוריס – ומכאן הם כבר לא היו יכולים לחזור.

 

"הבלוז" אמנם הודחו מהגביע בצורה די מביכה, אבל בכל שאר המפעלים הם חזק בעניינים. על גביע הליגה הם כאמור סימנו וי, האליפות קרובה מתמיד ובליגת האלופות גם תיקו מאופס עשוי להספיק להם נגד פ.ס.ז' בגומלין שמינית הגמר. בקצב הזה, מי יודע, אולי גם טרבל הוא משהו שאפשר לחלום עליו בסטמפורד ברידג'.

מהלך משחק:

 

דקה 10: פריצה סוחפת של קיין נעצרה רק על-ידי עבירה כ-20 מטר משערו של צ'ך, אריקסן ניגש לבעוט את הכדור החופשי וסובב אותו נפלא אך פגש את המשקוף.

דקה 11: שוב הארי קיין חותך את הגנת צ'לסי, הפעם בעיטה אלכסונית שלו נקלטה אצל צ'ך.

 

דקה 45 - 0:1 לצ'לסי: הגנת טוטנהאם לא הצליחה להרחיק הרמה של וויליאן, ג'ון טרי הגיע ראשון לריבאונד ובעט בעוצמה לרשת. הקפטן הוותיק הופיע ב-15 גמרים במדי "הבלוז" - ורק היום הבקיע לראשונה.

דקה 50: פברגאס ניסה מזלו במספרת, אבל לוריס היה במקום כדי להדוף.

דקה 55 - 0:2 לצ'לסי: דייגו קוסטה רקד באגף, חתך לכיוון הקו ובעט כדור שפגע בווקר, הטעה את לוריס וחדר לרשת.

דקה 67: מתפרצת נוספת של הבלוז הסתיימה בצ'יפ של הזאר שפספס בסנטימטרים את השער.

 

 

הרכבים:

 

צ'לסי: צ'ך, איבנוביץ', קייהיל, טרי, אספיליקווטה, זומה, רמירז, וויליאן (קוואדראדו 76), פברגאס (אוסקר 88), הזאר, קוסטה

 

טוטנהאם: לוריס, רוז, דייר, פרטונחן, ווקר, מייסון (לאמלה 71), בנטאלב, צ'אדלי (סולדאדו 80), טאונסנד (דמבלה 62), אריקסן, קיין