יובנטוס רשמה הערב (שני) עוד צעד בדרך לאליפות רביעית ברציפות, כאשר סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול רומא, השנייה, ושמרה על פער 9 נקודות בצמרת.

 

 

האדומים צהובים הגיעו למשחק עם הגב לקיר, אחרי שניצחו רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים ובידיעה כי רק ניצחון ישמור, באופן מעשי, את מאבק האליפות פתוח

 

ואכן, שחקניו של רודי גרסיה החזיקו יותר בכדור ב-60 הדקות הראשונות, אך התקשו לתרגם את השליטה למצבים. מנגד, מתפרצת מהירה וחדה של יובה הובילה להרחקתו של טורוסידיס (צהוב שני), וכדור חופשי ממצב מצוין לקרלוס טבס.

 

מ-20 קרליטו סובב באמנות והעלה את הגברת הזקנה ליתרון, וקירב את הסקודטו הרביעי ברציפות. אך הג'יאלארוסי לא ויתרו, ביצעו כמה חילופים וחזרו למשחק בדקה ה-78 כאשר פלורנצי (המחליף) בישל לקייטה אחרי כדור נייח את תוצאת הסיום.

 

למרות שאנדראה פירלו ופול פוגבה לא שותפו בשל פציעה, הראשון ייעדר כשלושה שבועות בעוד הצרפתי ישב על הספסל, יובנטוס חוזרת לטורינו עם נקודה ביד ונראית במרחק נגיעה מהתואר. זאת אחרי שלפני שישה ימים גברה בבית 1:2 על דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות, והיא בעמדה טובה לעלות שלב. זמנים שמחים במועדון המפואר, שנראה בדרכו להוסיף לארון הגביעים העמוס.

 

 

מהלך המשחק

 

דקה 62, כרטיס אדום לרומא: המקומיים שולטים אך לא מגיעים למצבים. וכעת הם יתקשו עוד יותר. טורוסידיס הורחק בצהוב שני, אחרי שהכשיל את וידאל שהיה בדרכו לרחבה.

 

דקה 64, 0:1 יובנטוס: אחרי שהרוחות נרגעו וטורוסידיס יצא החוצה, המשחק התחדש עם בעיטה חופשית של טבס. הארגנטינאי סובב באמנות מעל החומה ולפינה הקרובה, לדה סאנטיס לא היה שום סיכוי.