נבחרת וויילס תמריא היום לישראל לקראת המשחק בשבת באיצטדיון סמי עופר. בינתיים ממשיכים הוולשים בהכנות והמאמן כריס קולמן הגדיר את המשחק בארץ כחשוב ביותר של וויילס זה 11 שנים, מאז שהפסידה לרוסיה בפלייאוף של יורו 2004. לדעתו, ניצחון על ישראל ישים את הנבחרת "בתא הנהג" להעפלה ליורו 2016.
אתמול התראיין ניל טיילור לעיתון 'ווסטרן מייל' ושיבח את קולמן והכוכב גארת' בייל, ש"מובילים את הנבחרת לדרך הנכונה". "הנבחרת שלנו לא מוכנה לזלזל במשחק נגד ישראל למרות שיש לנו כישרונות כמו ארון ראמזי, ג'ו אלן וגארת' בייל", אמר מגן סוונזי סיטי, "למרות כל מה שבייל עבר בריאל מדריד, הוא מסוגל לשים את הכל מאחוריו. לשחק עבור הנבחרת שלך זה הדובדבן על העוגה של כל כדורגלן בקריירה. לאורך כל הדרך רצינו שבוויילס תהיה הרגשה שיש במי לתמוך. המשחקים נגד בוסניה וקפריסין עשו את ההבדל ואנחנו לא רוצים להוריד את הרגל מדוושת הגז".
 טיילור אמר שבנבחרת לא רוצים לאבד את הבאזז במדינה בנוגע לקמפיין, ושתוצאה טובה בישראל תמשיך את המומנטום: "דיברנו על כך בינינו שאנחנו רוצים להצדיק את הגב שנותנים לנו אוהדי וויילס. במשחקים של קרדיף וסוונזי סיטי בליגות יש תפוסה מלאה, אבל אנחנו רוצים זאת גם במשחקי הנבחרת. ידענו שאנחנו צריכים לתת לאוהדים משהו כדי שיהיה להם על מה לצעוק ולעודד, לתת לילדים סיבה להתעניין בנבחרת הלאומית שלהם. אנחנו יודעים שרוגבי דומיננטי בעיקר בדרום וויילס, אבל אנו רוצים לחזור לתקופה בה היו משחקים עם איצטדיון מלא במילניום. אם ננצח בישראל יהיה איצטדיון מלא במשחק הבא שלנו בבית ביוני נגד בלגיה".

על בייל אמר: "אני חושב שהוא די התאקלם לאיך שהחיים שלו נראים עכשיו בקבוצה כמו ריאל מדריד. כשזה קורה לו, הוא מטאטא הכל הצידה. אם אתה מצליח או לא מצליח, אתה חייב להמשיך להיות מקצועי. הוא שיחק במספיק משחקים גדולים כדי לדעת להתמודד עם כל הלחץ הזה ושכל הזרקורים עליו. לפני המשחק עם אנדורה, אוהדי כדורגל באו למלון שלנו לראות אותו ואני מאמין שאותו דבר יקרה גם בישראל".
המגן של סוונזי הוסיף: "מה שחשוב לנו בקשר לבייל זה שהוא כאן והוא רוצה להיות כדורגלן וולשי טיפוסי עם תשוקה גדולה להצלחות. הוא ממש נואש כמונו לעלות לטורניר גדול. ברור שהוא מרגיש שהכל על הכתפיים שלו בתור אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא רוצה להשפיע בכל משחק והפך למנהיג אמיתי".
לדעת טיילור, כל שאר השחקנים צריכים להעלות את רמת משחקם בישראל כדי להמשיך את המומנטום הטוב של הנבחרת: "במשחק נגד אנדורה, בייל ראה שהמשחק לא הולך לכיוון שלנו והחליט לקחת יותר אחריות על הכתפיים שלו, כי הוא אמר לעצמו 'אני יכול לעשות דברים שאחרים לא יודעים לעשות'. כקבוצה אנחנו מנסים לעזור לו ואל תשכחו שיש לנו עוד שחקנים טובים בסגל".