אחרי פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי רבים משחקני ריאל מדריד הביעו הודעות תמיכה במאמן, צייצו תמונות עימו ובעיקר הודו לו, אך מתברר שלא כולם אהבו אותו במדריד. השוער איקר קסיאס גילה שלא ראה עין בעין עם המאמן המודח. מדובר בעיקר על השנה הקודמת בה אנצ'לוטי המשיך לתת לדייגו לופס את אפודת השוער הראשון בליגה ושיחק עם קסיאס רק באלופות ובגביע הליגה. השנה הוא החזיר אותו לשער כשלופס נמכר למילאן.

קסיאס אמר ל'רדיו קאדנה סר' הספרדי כי הוא מגבה את החלטת הפיטורין של המאמן האיטלקי: "ריאל מדריד הוא מועדון שדורש הרבה והנשיא והנהלת הקבוצה הגיעו להחלטה הכי טובה. אני מודה לאנצ'לוטי על מה שעשה בשבילי למרות שבשנה שעברה כעסתי עליו כשלא שיחק איתי הרבה".
מכאן עבר קסיאס לפרגונים: "אנצ'לוטי הוא אדם אצילי ואני מאחל לו כל טוב. מדריד תהיה תמיד הבית שלו".

השוער אמר שהוא רוצה להישאר בקבוצה בעונה הבאה ומשוכנע שזה יקרה ולא מתכוון לוותר על החולצה הראשונה בלי מאבק גם עם דויד דה חאה יגיע. "אני בטוח שאמשיך לשחק בריאל מדריד ולא יכול לדמיין אחרת. אני רוצה לסיים את הקריירה שלי במועדון. אם הדברים לא יסתדרו אולי אצטרך לעזוב, אבל כרגע אני מרגיש טוב ומתכוון להתייחס לעונה הבאה כאילו היא הראשונה שלי במועדון".
בתוך כך, פורסם שקרלו אנצ'לוטי יקבל פיצוי בסך 4 מיליון יורו על פיטוריו. הוא הרוויח 8 מיליון יורו לעונה, וקיווה לקבל את כל הסכום אחרי שפוטר, אבל סעיף בחוזהו קבע שהוא יקבל רק חצי במקרה שיפוטר.