ברצלונה סיימה אתמול (חמישי) ב-1:1 את משחקה הראשון בגביע המלך נגד סלטה ויגו בחוץ. מוליכת הליגה הגיעה עם הרכב חסר מאוד, בלי ליאו מסי ולואיס סוארס, והיא קרובה כעת לרבע הגמר. ב-1997 סיימה באותה תוצאה בבליידוס ועברה לשלב הבא. בארסה כבר לא הפסידה 26 משחקים בכל המסגרות. נלסון סמדו, ארנאיס ותומאס ורמלאן קיבלו את הציון הכי גבוה ב"ספורט" - ציון 8 על המשחק.



לרוב ידיעות על הקבוצה מפורסמות בעיתון הספורט "מונדו דפורטיבו" אך הבוקר, בכותרות הראשיות של העיתון הרגיל "אל מונדו", פורסמה ידיעה לפיה ליאו מסי דאג להכניס לחוזהו החדש שנחתם בברצלונה, סעיף לגבי העצמאות האפשרית של קטלוניה, שאם תתקבל יש אפשרות שברצלונה לא תמשיך לשחק בליגה הספרדית.



לפי החוזה שנחתם בנובמבר, מסי יוכל לעזוב את הקבוצה אם לא תשחק בליגה גדולה. הוא יהיה מחויב להישאר רק אם תשחק באחת הליגות הבאות: ספרד, אנגליה, גרמניה או צרפת. מדובר למעשה מחווה של אנשי ברצלונה למסי אם וכאשר הקבוצה תיאלץ לשחק בליגה אחרת. במקרה כזה מסי יוכל לעזוב מבלי שיצטרכו לשלם עבורו 700 מיליון יורו - סעיף השחרור שלו.


הבשורה של המשחק אתמול היתה חזרתו של עוסמאן דמבלה אחרי פציעה ארוכה, והוא שיחק "9 מזויף". הוא נכנס בדקה ה-72 וארנסטו ואלוורדה אמר: "זה היה המשחק הראשון שלו אחרי ארבעה חודשים ורציתי לשחרר אותו ממשימות הגנתיות כדי לתת לו ביטחון".



חוסה ארנאיס מברלונה ב' ששיחק בהרכב כבש שער שלישי בשלושה משחקים בקבוצה הראשונה, והוכיח לפי "מארקה" שהוא כבר שווה כ-20 מיליון יורו. זה סעיף השחרור שלו וכבר שלוש קבוצות - ארסנל, טוטנהאם וסאות'המפטון התעניינו בו. ואלוורדה רמז שארנאיס יקבל עוד דקות משחק בקבוצה הראשונה: "הוא יכול לעזור לנו הרבה בגלל שהוא יודע למצוא מרווחים במגרש ולכבוש שערים. הוא מתפתח להיות חלוץ גדול". ארנאיס הוסיף: "כיף לשחק בקבוצה הבוגרת ולכבוש, אבל אני צריך לעבוד קשה. אני שמח יותר על התיקו מאשר על השער שכבשתי".



נלסון סמדו סיכם: "לשחק בויגו בשלב הזה של הגביע זה דבר לא קל ולכן זו תוצאה סבירה, אבל נצטרך לנצח בגומלין". הקבוצה קיבלה גם חדשות טובות בקשר לירי מינה שיגיע כבר ביום שני לקבוצה. נשיא פלמייראס אישר את הידיעה, ולפי רדיו קטלוניה הוא יעלה 12 מיליון יורו. הוא יחתום לחמש שנים וירוויח 3.7 מיליון יורו.