ריאל מדריד השלימה את המשימה והעפילה הערב (שלישי) לגמר ליגת האלופות שייערך ב-26 במאי בקייב. החבורה של זיזו סיימה ב-2:2 מרתק מול באיירן בברנבאו ועלתה למעמד היוקרתי בזכות ה-1:2 במשחק הראשון במינכן. כעת הבלאנקוס ימתינו לראות איך יסתיים חצי הגמר השני מחר בין רומא לליברפול. כל המספרים והציוצים לפניכם.



2 - בנזמה כבש צמד בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות לראשונה מאז שנת 2014, אז הוא עשה זאת מול שאלקה. יופי של תזמון.



2 - ריאל מדריד היא הקבוצה הראשונה אי פעם שמעפילה פעמיים לשלושה גמרים רצופים.



3 - ריאל מדריד עלתה לגמר האליפות בפעם השלישית ברציפות והרביעית בחמש השנים האחרונות.



4 - מרסלו היה מעורב ישירות בארבעה שערים (שלושה גולים ובישול) ב-6 משחקי הנוק אאוט של ריאל מדריד העונה בליגת האלופות.



5 - זו הפעם החמישית ברציפות שבאיירן מינכן הודחה על ידי קבוצה ספרדית בליגת האלופות (ריאל מדריד שלוש פעמים, אתלטיקו מדריד וברצלונה).



7 - יוזואה קימיך מעורב באופן ישיר בשבעה שערים העונה בליגת האלופות (ארבעה שערים ושלושה בישולים), יותר מכל שחקן אחר של באיירן מינכן העונה. בכל המסגרות המגן כבר עם 14 שערים ו-6 בישולים.



7 - חאמס רודריגס הוא השחקן השביעי בתולדות ליגת האלופות שמבקיע עבור ריאל מדריד ונגדה. עשו זאת לפניו: בקהאם, מוראטה, מוריינטס, רובן, סאמוראנו, ואן ניסטלרוי.



8 הצלות היו לקיילור נבאס הערב בברנבאו, הכי הרבה שלו במשחק בשלב הנוק אאוט של ליגת האלופות.



14 - באיירן מינכן לא הצליחה לשמור על רשת נקייה ב-14 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות.



16 - ריאל מדריד עלתה לגמר בפעם ה-16 בתולדותיה. המאזן: 12 ניצחונות ושלושה הפסדים.



26 משחקים התקיימו בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן בליגת האלופות, יותר מכל מפגש אחר בתולדות המפעל. גם במקום השני נמצאת ריאל מדריד, עם 21 משחקים מול יובנטוס.



43 שערים כבש בנזמה במדי ריאל בליגת האלופות. רק ראול (66), מסי (100) ורונאלדו (105) כבשו יותר במדי קבוצה אחת במפעל היוקרתי.



55 שערים כבש קארים בנזמה במהלך הקריירה שלו בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו (120) וליאו מסי (100) הם שני השחקנים הפעילים היחידים שמצאו את הרשת יותר פעמים ממנו. הצרפתי מדורג במקום החמישי בטבלת הכובשים של המפעל כשראול (71) ו-ואן ניסטלרוי (56) מקדימים אותו.



100 הופעות יש לכריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד בליגת האלופות. מקדימים אותו: רוברטו קרלוס (107), סרחיו ראמוס (113), ראול (130) ואיקר קסיאס (150).



152 - רונאלדו עקף את צ'אבי והפך לשחק השדה עם מספר ההופעות הכי גבוה אי פעם בליגת האלופות. במקום הראשון ניצב איקס קסיאס עם 167 משחקים.



1981 - הפעם האחרונה שריאל מדריד הפסידה בגמר ליגת האלופות הייתה בשנת 1981, אז היא נוצחה על ידי ליברפול. מאז היא הופיעה בשישה משחקי גמר וכאמור זכתה בכולם.