אחרי יומיים שלמים בהן הלהבות סביב סאגת אריאל הרוש דעכו מעט, הבוקר חוזר שוער הנבחרת אל הכותרות. אחרי שמכבי נתניה לא הצליחה לשלם את דמי ההשבחה שנקבעו במוסד לבוררות, מה שהוביל לגריעתו של הרוש מסגל הקבוצה, החליט השוער להחזיר מלחמה. הרוש צפוי להתלונן על כך שאלי טביב לא עומד בפסק בורר ההתאחדות לכדורגל, שקבע כי בעלי בית"ר ירושלים צריך לשלם לו 750 אלף שקלים באופן מיידי.

גורם בכיר ביותר בהתאחדות לכדורגל שנשאל לעניין הבהיר בצורה נחרצת: "אם הרוש יגיש תלונה רשמית נגד טביב על אי תשלום חוב שפסק בורר ההתאחדות, ההשלכות הן ברורות וחד משמעיות - בית"ר לא תוכל לצרף אף שחקן עד אשר ישולם החוב במלואו".
אותו גורם, המצוי היטב בפרטי הסכסוך בין בעלי בית"ר ירושלים לשוער אף הביע ביקורת מרומזת על הרוש, שלא פעל כך עד היום: "לא נעים לומר, אבל אריאל ישן בעמידה. הבוררות נפסקה לפני כשלושה חודשים לערך, איפה הוא היה עד היום? אם היה פועל בזמן, כבר בינואר בית"ר, ככל הנראה, לא היתה מורשת להחתים רכש חדש עד שישולם החוב שנפסק, אבל הוא לא עשה את זה ועכשיו אם יפעל, הדבר יהיה תקף רק לקיץ הקרוב".

הרוש, שהתבקש להגיב הבוקר לדברים, מסרב לעת עתה, אולם מקורבים מאוד לשוער, שהופתעו לשמוע על הבשורה מכיוון ההתאחדות, אמרו לאתר "ספורט 2": "מדובר בנקודה חדשה ומעניינת מאוד - אין ספק שאריאל יחל לפעול בנושא כבר היום באמצעות עורך דינו רועי רוזן. אל תתפלאו אם עד מחר כבר המכתב יהיה על שולחנו של היועץ המשפטי של ההתאחדות, אפרים ברק".
כאן המקום לציין שהרוש פתח תיק בהוצאה לפועל כנגד טביב ואף התכוון לתבוע את הבעלים הירושלמי בתקופה הקרובה בעקבות אי תשלום החוב, אולם הפעלת סנקציית איסור הבאת רכש הפכה למעניינת ביותר עבור השוער ואנשיו, והם כאמור מתכוונים לפעול בנושא כבר בשעות הקרובות.
את תגובתה של בית"ר ירושלים ואלי טביב נביא לכשתובא.