אלי אוחנה, שהודיע הבוקר על סיום דרכו הקצרה בפוליטיקה עם עזיבת מפלגת "הבית היהודי", רוצה לחזור לכדורגל. כדורגלן העבר יבקש אישור מיו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, לשוב לאמן את נבחרת הנוער אותה עזב מוקדם יותר השבוע, כאשר במקביל הוא מועמד להחליף את מיכאל ניס כמאמן הנבחרת הצעירה.
ההצעה השנייה מגיעה מאלי טביב, שרוצה לצרף את הסמל הגדול של בית"ר ירושלים כמנהל מקצועי. הבעלים השוהה בארה"ב הציע את התפקיד לאוחנה כבר בעונה שעברה וגם בתחילת העונה הנוכחית. האחרון שמילא את התפקיד היה חיים רביבו, שסיים את דרכו במועדון בטונים צורמים.
נכון לעכשיו, אין לבית"ר מנהל מקצועי וכוונת הבעלים היא שאיש סמכותי יוריד ממנו את העיסוק בצד המקצועי, לאור העובדה שהוא מחלק את זמנו בין ישראל לארה"ב. אוחנה מצוי ביחסים מצוינים עם טביב, תחתיו שימש כמאמן הפועל כפר סבא בעבר.

אוחנה, שיחגוג את יום הולדתו ה-51 בשבוע הבא, נחשב לאחד הסמלים הגדולים בתולדות בית"ר ירושלים והכדורגל הישראלי. הוא שיחק בקבוצה במשך כעשור וחצי, הבקיע במדיה 142 שערים וזכה איתה בארבע אליפויות ושני גביעים. לאחר פרישתו, הוא שימש כמאמן הקבוצה בשתי קדנציות שונות, אך התפטר בגלל רכישת הקבוצה על ידי ארקדי גאידמק.