בשבוע האחרון התקשורת הבריטית עטה על לואיס ואן חאל בטענה שהוא קשוח מדי עם השחקנים שלו, אבל הוא בסך הכל החזיר את מנצ'סטר יונייטד לעידן של אלכס פרגוסון. דיוויד בקהאם סיפר השבוע איך הבוס הכריח אותו להוריד את תספורת המוהוק המפורסמת שלו ולגלח את ראשו לפני המשחק בגביע הקהילה נגד צ'לסי ב-2000. בקהאם, שהיה בהלם מהדרישה של פרגי, נאלץ להתגלח בשירותים של וומבלי לפני המשחק. "הייתי בחדר ההלבשה שעה לפני שריקת הפתיחה. פרגי בא וראה את התספורת שלי והכריח אותי להוריד את השיער". 

  • ואן חאל סימן את וראן לקיץ
  • כולם אשמים, חוץ ממנו
 
 

כוכב יונייטד לשעבר אמר: "בהתחלה אמרתי לו לא, אבל הפנים שלו השתנו במהירות אז הלכתי לשירותים להוריד את השיער. הוא היה מאוד קפדן. זה היה ידוע שהוא רוצה שכל השחקנים ייראו אותו דבר והתספורת שלי לא היתה לדעתו הולמת למקצוען. בדיעבד יכול להיות שצדק, כי שיחקנו בוומבלי". יונייטד הפסידה במשחק 2:0.
 
 
בקהאם גילה את הדברים לתוכנית "גרהאם נורטון שואו" של ה-BBC שתשודר ביום שישי. השחקן שמכונה "ביצי זהב" דיבר בתוכנית על סוגי התספורות השונים שהיו לו והודה שהיום הוא נבוך לראות חלק מהם. 
 
 
בקהאם אמר שהיה נבוך בעיקר מתספורת הראסטות שהגיע איתה למפגש עם נלסון מנדלה. כיום בקהאם עסוק בבניית קבוצה חדשה שהוא הבעלים שלה ב-MLS ותשחק במיאמי.