מידה ושוב לא יהיו דחיות של הרגע האחרון, שופט בית המשפט השלום בתל אביב דניאל בארי, ימסור הבוקר את גזר הדין בפרשת אלי טביב. הוא כבר הרשיע את בעלי בית"ר ירושלים בהכאת קטין, בהשמדת ראיות ושיבוש הליכי משפט.



הפרקליטות דרשה במהלך המשפט להטיל על אלי טביב שישה חודשי עבודת שירות, מאסר על תנאי ופיצוי כספי לנער. את אלי טביב מייצג עו"ד ציון אמיר יבקש מהשופט דניאל בארי לקחת בחשבון את כולל את אירועי האיומים על טביב ובעיקר את פרשת ניסיון החיסול והירי על טביב במוצאי שבת ליד פתח ביתו בכפר שמריהו.



חקירת פרשת הירי הנחקרת על ידי מרחב ירקון במשטרה, הועברה לטיפול של צוות בכיר מיוחד שהוקם. המשטרה כבר אספה את קלטות האבטחה מביתו של טביב וקלטות נוספות מבתים של השכנים.



טביב טען בחקירה הראשונה כי אין לו עסקים בישראל, אין לו אויבים והירי לעברו נעשה וקשור רק לכדורגל, מבלי שימסור איך ולמה זה קשור. במשטרה טוענים שלא קיבלו מטביב את הגרסה המלאה בפרשה.



טביב טוען כי בכוונתו לעזוב את בית"ר ירושלים זאת בלחץ של בני משפחתו והחלטה אישית שלו. נראה כי הבעלות תועבר בשלב זה לביתו לי-היא,או לגורם מקורב אחר. עשרות אוהדים הגיעו לביתו לתמוך בו כשעל העצומה שימשיך בבית"ר ירושלים חתמו כבר כ-1400 אוהדים.