״זאת שערורייה מה שעושים לי", אמר היום ברק בכר, מאמן קריית שמונה, למקורביו לגבי הפרסומים לפיהם יעבור בעונה הבאה למועדון אחר. "לכל אחד יש אינטרס ומנסים לעשות עסקים על חשבון הגב שלי ולסכסך ביני לבין איזי שרצקי. זה לא יצליח״, הוסיף המאמן.



בשבוע שעבר פרסמנו כאן כי המאמן ייפגש עם הבעלים שרצקי בסוף החודש והשניים ינסו לסכם על המשך דרכו לשתי עונות נוספות בצפון.



בכר הבהיר כי מבחינתו לאמן תחת שרצקי הוא הדבר הנכון ומתכון שהצליח מאד וכי הוא לא יתפתה ללכת למועדונים גדולים שלא מצליחים בשנים האחרונות.



"לאור חרושת השמועות בנוגע לעניינו של בכר, ולמען הסדר הטוב, מוצא המועדון להבהיר בזאת כי בכר נמצא בעירוני קריית שמונה מעל לעשור", נאמר בהודעה רשמית מטעם המועדון, "בכר, גם כשחקן ובוודאי כמאמן, מוערך מאוד על ידי יו"ר המועדון שרצקי. בשל המטרות החשובות העומדות כעת בפני המועדון, בישורת האחרונה של הליגה, נקבע השניים ייוועדו בסוף החודש בכדי לדון בעתידו של המאמן.



"חשוב להבהיר כי ללא כל קשר להחלטה שתתקבל בפגישה, ההערכה והכבוד ההדדי שרוכשים הצדדים זה לזה יישמרו תמיד. גם אם בסופו של יום יחליטו הצדדים שלא להמשיך יחד", נאמר בהודעה.



שחקני קריית שמונה קיבלו יום חופש לאחר ההדחה ברבע גמר הגביע (3:0 למכבי תל אביב, 4:1 בסיכום שני המשחקים). ההפסד היה מאכזב מאוד כי אחת המטרות של מחזיקת הגביע העונה היתה לשמור על התואר הזה.



הצוות המקצועי עושה מאמצים גדולים להחזיר לכשירות את שלושת הזרים הפצועים: דויד מנגה, טובארנו פינאס ורוג׳רס קולה.