בבני יהודה, העולה הכמעט ודאית לליגת העל, מתגאים העונה בעובדה שהיו''ר-בעלים משה דמאיו הצליח להעמיד תקציב גדול מאוד במונחי הליגה הלאומית, דבר שמתבטא היטב לנוכח העובדה שהקבוצה מתקרבת בחזרה לליגת העל.

 

 

עם זאת, בשכונה יודעים שבליגת העל הקבוצה תצטרך להתחזק משמעותית כדי לחזור לימים היפים ולא להסתבך במאבקי ירידה ועל כן רוצים להתחזק בשחקן או שניים בעלי קנה מידה בכדורגל הישראלי. 
 
אנשי עסקים המקורבים למועדון שבשעתו כמעט והצליחו להביא לשכונה את חלוץ מכבי ת''א ברק יצחקי, שלבסוף חתם בקפריסין, מבינים שהחלוץ ימשיך במכבי ת''א בעונה הבאה ומכאן שהשם החם שעולה מסביב לרצון להביא שחקן בכיר הוא קשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון שהגיע בקיץ לקבוצה של אלישע לוי ואלונה ברקת מוולנסיין הצרפתית וחתם למספר שנים בקבוצה הדרומית.
 
 
מליקסון עד כה לא הציג את היכולת שבזכותה שיחק באירופה ובנבחרת ישראל בהצטיינות, ואף עבר פציעה שפגעה ביכולתו. אנשי העסקים מוכנים לעזור ולממן את רב שכרו של הקשר במידה שהאחרון לא ימשיך בהפועל באר שבע. 
 
מקורב להנהלת באר שבע אמר לאתר ספורט2: ''הסבירות שמאור לא ימשיך היא מאוד נמוכה. מליקסון מחובר למועדון וקבע את ביתו בלהבים מתוך מטרה לשחק בהפועל ב"ש עוד שנים רבות.
 
"נכון שהעונה הוא עדיין לא הציג את היכולת הגבוהה שלו, אבל ההחתמה שלו היא לטווח ארוך והרבה מעבר לכדורגל. הקהל שלנו אוהב אותו מאוד, מרגיש מחוייבות מלאה כלפיו ותומך בו ולהיפך. מאור בחר לבוא להפועל באר שבע ממניעים אידאולוגים, מאהבה ולא רק מסיבה מקצועית, אני מאמין שבפלייאוף ובעונה הבאה באצטדיון החדש הוא יציג את היכולת המשובחת שלו''.
 
בנושא אחר הקשור לאצטדיון החדש, חברת הקייטרינג שמפעילה גם את המזנונים באצטדיון 'וסרמיל' זכתה במכרז להפעלת שרותים אלו באצטדיון החדש.