מיץ' גולדהאר, בעלי מכבי ת"א, מחפש בשלוש השנים האחרונות קרקע לבניית אצטדיון שיוכל לשדרג את המועדון ולמקסם את הרווחים.



לאחר שבעירית תל אביב לא הייתה נכונות ללכת למהלך ואף נעשו ניסיונות עם ערים כמו רמת השרון ואור יהודה, דומה שהפעם מכבי ת"א מתקרבת צעד נוסף למימוש החלום והחזון של גולדהאר.



בחודשים האחרונים נערכו שיחות בין אנשי מכבי ת"א לבין עיריית ראשל"צ, כאשר על הפרק עומדת תכנית הקמת קומפלקס מהמרהיבים באירופה ובו אצטדיון בן 50 אלף מקומות, מתחם אימונים, משרדים, מוזיאון וקניון ענקי על הקרקע הסמוכה לאצטדיון 'הסופרלנד'. בנוסף, במקום יהיה פרויקט היכל הכדורסל החדש שנבנה בעיר.



גולדהאר מוכן להשקיע מכספו תמורת הזכויות על הקרקע, על קומפלקס הקניות והמתחם המפואר של האצטדיון שיכלול מוזיאון בדומה לקבוצות גדולות באירופה. הקנדי מתכנן להשקיע מאות מיליוני דולרים בפרויקט.



כל הנ"ל מגיע מחשיבה להפוך את המועדון הצהוב למועדון לגיטימי ומכובד באירופה, ומכאן שהיעד של הבעלים הוא השתלבות של קבע בליגת האלופות. כמו כן, האצטדיון אמור לארח הופעות ענק ומשחקי נבחרת בעתיד.



נכון לעכשיו המכשולים האחרונים שנותרו הם הקישור של הפרויקט לשם העיר ראשל"צ ושני הצדדים אופטימיים ומאמינים שהפרויקט יתקדם בחודשים הקרובים. מכבי ת"א אמורה להציל את הקבוצה המקומית שנמצאת על סף סגירה ושהתרוקנה ממשאבים כלכלים ולהפוך אותה לקבוצת בת וחממה לשחקני הנוער המצטיינים ושחקנים מושאלים.



גורם המעורב בעסקה אמר לספורט2: "אני מאמין שהעניין יפתר ושבסופרלנד יבנה האצטדיון היפה באירופה, כולל מתחם מפואר. כשגולדהאר בונה משהו, זה בצורה הטובה ביותר".