התקשורת הוולשית חזרה לאיתי שכטר שיפתח מחר (שבת, 20:00) על ספסל הנבחרת אחרי ששיחק בסוונסי סיטי בעונת 2012/13. הקבוצה סיימה אז במקום התשיעי וזכתה בגביע הליגה, אבל שכטר לא ממש היה שותף עם שער אחד ב-19 משחקים. 

 
 

 
העיתון הוולשי, 'סאות' וויילס איבנינג פוסט', ראיין את שכטר על הנבחרת וקבוצתו האנגלית בעבר וסיפרה על מפגש צפוי בין החלוץ הישראלי לבין הבלם, אשלי וויליאמס, המגן ניל טיילור, ובן דיוויס ששיחק בסוונסי וכיום בטוטנהאם הוטספר.
 
 
"יהיה קשה לשחק נגד אשלי, כי הוא אחד הבלמים הטובים בפרמיירליג. אני רואה משחקים בפרמיירליג ואשלי הוא מנהיג גדול בקבוצה. אני מכיר כמובן את טיילור ודיוויס והם שחקנים ממש טובים. אני גם יודע על החולשות שלהם, כי לכל שחקן יש חולשות". 
 
 
שכטר אמר גם: "אנחנו מאמינים שנעשה את זה, אבל בכדורגל הכל אפשר ואם אתה לא מוכן זה יכול לעלות לנו ביוקר".
 
 
לשאלה מה תהיה התוצאה אמר שכטר: "המשחק יהיה שקול. 50 אחוז לכל צד, אבל האוהדים יכולים לתת לנו יתרון ואנחנו רוצים לנצח עבורם. יהיה מדהים אם נעלה ליורו 2016, כי לא שיחקנו בטורניר גדול 45 שנה. זה הולך להיות מבחן קשה מאוד לשתי הנבחרות. לוויילס יש שחקנים שמשחקים בפרמיירליג ואת גארת' בייל שהוא אחד מתוך עשרת השחקנים הטובים בעולם". 
 
 
על העונה בסוונסי אמר: "לא היתה לי עונה טובה. מיצ'ו כבש אז הרבה שערים ומיכאל לאודרופ שיחק עם חלוץ אחד אז היה קשה מאוד להשתלב. כשהמאמן לא נותן לך את כל הגב זה לא קל להצליח למרות שבכל משחק בו נתנו לי צ'אנס נתתי מאה אחוז מעצמי. אם היו נותנים לי לשחק 4-5 משחקים ברציפות אני מאמיון שהייתי מצליח לתת יותר למעודון. כששיחקנו בניוקאסל אני חושב ששיחקתי טוב וזה היה המשחק הראשון בו פתחתי בהרכב וניצחנו. משחק אחרי זה שיחקנו בליברפול ואחרי מחצית הוא הוריד אותי. זה הוריד לי את הביטחון". 
 
 "אני שמח ששיחקתי שם. זו היתה חוויה טובה עבורי. אהבתי את החיים בסוונסי, את המועדון והשחקנים. היו"ר היה טוב, כולם היו נחמדים. כשהוחלט שאני עוזב אישתי ממש בכתה. היה לי שם הרבה יותר טוב מבגרמניה". 
 
 
שכטר אמר שנשאר בקשר עם כמה שחקנים כמו אנחל ראנגל, המגן הספרדי בן ה-32, שנשאר בקבוצה וג'ונתן דה גוזמן שעבר לשחק באיטליה. 
 
 
שכטר גם דיבר על המנג'ר, גארי מונק, שהיה שחקן הקבוצה כששכטר שיחק שם. "ישבתי לידו הרבה על הספסל ושמעתי אותו מדבר הרבה על כדורגל. הוא מאוד הרשים אותי. זה לא קל לעבור ממעמד של שחקן למנג'ר, אבל הוא עושה עבודה טובה מאוד".
 
 
 
לסיום הוא שלח ברכות הצלחה לסוונסי: "כל משחק שלהם אני רוצה שינצחו. אני עוקב אחריהם בטלוויזיה. מקווה שימשיכו להצליח".