חמש עשרה דקות בתוך המשחק ודבר לא קרה, שום הזדמנות לא נראתה באופק השומם באצטדיון נתניה, שהכיל בסך הכל כ־700 אוהדים. חיים סילבס וקבוצתו הפועל רעננה אירחו את מכבי פ"ת והפסידו 1-0, לאחר שגם במחזור הקודם יצאו ללא נקודות.



המחצית הראשונה הייתה מנומנמת, ולשחקני שתי הקבוצות לקח זמן רב עד שהתאפסו. בינתיים ראינו המון כדורים לא מדויקים, ובעיקר חוסר ריכוז מוחלט של השחקנים, שלרגעים רבים מדי נראה שהם הולכים לאיבוד על המגרש.



בדקה ה-27 הקשר הסלובני רנה מיחליץ' מצא את גל אראל, שבעט לשמיים. המשחק נמשך בקצב רגוע, ובדקה ה-33 גידי קניוק בעט טוב, אך פספס את המסגרת. עשר דקות לאחר מכן לירוי צעירי, שבקיץ חתם אצל המלאבסים לשנתיים, ניסה את מזלו, ובעט היישר לידיים של אריק ינקו. דקה לאחר מכן הוא כבר לא פספס, ובדקה ה-43 מצא את הרשת וקבע 0-1, רגע לפני הירידה למחצית. בצד השני, מיחליץ' עוד קיווה להשוות אך דני עמוס עצר אותו.



בדקה ה-62 העלה סילבס מהספסל את פוואיו טמבו. החלוץ הזמבי אומנם חתם רק בשבוע שעבר, אבל הספיק לצבור דקות משחק במחזור הראשון באצטדיון טרנר. החילופים הגבירו את הקצב והמשחק הפך אגרסיבי יותר, אך דבר לא עזר לשחקני רעננה, שלא הצליחו למצוא את הרשת.



בעונה שעברה סיימה רעננה במקום השישי והייתה ההפתעה של הליגה. העונה הציפיות כבר יותר גבוהות, ואיתן גם הלחץ שמופעל על המאמן והשחקנים. אנחנו אומנם רק במחזור השני, אבל בשנה שעברה לקבוצה מהשרון היו בשלב זה כבר ארבע נקודות.



במחזור הבא, שיתקיים לאחר פגרת הנבחרת, תארח מכבי פ"ת את הפועל ת"א, ואילו הפועל רעננה תצא למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה.