זעזוע במכבי תל אביב: הצהובים הודיעו היום (רביעי) שאיתן טיבי הושעה לאלתר מכל פעילות בקבוצה. השחקן יעמוד בקרוב לוועדת משמעת פנימית ועד אז לא יורשה להשתתף באימונים ובמשחקים.



האירוע שהוביל להשעייה הדרמטית הוא העימות בין הבלם לג'ורדי קרויף במהלך המשחק האחרון מול הפועל חיפה. כזכור, טיבי התבקש להיכנס כמחליף, אך לטענתו של המאמן התנהל באיטיות, מה שגרם להולנדי לאבד את העשתונות ולהשליך בזעם את חולצתו של השחקן לרצפה. בימים האחרונים שוחחו קרויף וטיבי, אך השחקן סירב להתנצל, גם לא באסיפת הקבוצה. הוא רק הבהיר כי לא התכוון לפגוע בקבוצה ובחבריו, ולא היה מוכן להוציא הודעת התנצלות פומבית. בעקבות כך הוחלט להשעותו.



כפי שפורסם בספורט1 מיד לאחר התקרית, טיבי לא צפוי להישאר בעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה גבוה של מעל 600 אלף יורו (כולל מענק חתימה). לצהובים ברור כי הקבוצות היריבות, אלה שהתעניינו בו בעבר (הפועל באר שבע ומכבי חיפה, א"ג), ינסו לצרפו בקיץ הקרוב. טיבי בשלב זה מסרב להגיב והתפתחויות צפויות בהמשך.



בעניין אחר, בסרביה מדווחים שוולדימיר איביץ', שהוזכר כאחד המועמדים לתפקיד המאמן של הצהובים, נמצא גם על הכוונת של פרטיזן בלגרד.