המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד מיכל פרייסמן, הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד א"ה, בן 23 מרהט, בגין בקשת שוחד, שימוש לרעה בכוח המשרה, שיבוש מהלכי משפט, תקיפה הגורמת חבלה וכן הדחה בחקירה, בעת ששירת כשוטר סיור בתחנת באר שבע.


על פי כתב האישום, בנובמבר 2013 במהלך סיור שקיים בבאר שבע הבחין השוטר באישה מעניקה שירותי מין במושב האחורי ברכבו של לקוח. הוא הורה ללקוח לצאת מהרכב, ביקש לבדוק תעודת זהות ורישיונות, והודיע לו כי בגין מעשיו יוכל לעצור אותו ולתת לו קנס. לאחר שבירר ומצא, כי האישה גבתה 200 שקלים בתמורה למתן שירותי מין, הורה לה להחזיר את הכסף ללקוח.

כאשר סירבה לעשות כן, הודיע לה הנאשם על כוונתו להטיל עליה קנס בסך 1,500 שקלים. כאשר בכתה וטענה בפני הנאשם כי אין בידה סכום כאמור, הורה לה שנית להחזיר את 200 השקלים שגבתה מהלקוח וכך עשתה.

עוד נטען בכתב האישום, כי לאחר מכן שוחח הנאשם עימה ואמר לה שישנה אפשרות שלא יטיל עליה את הקנס, אבל בתמורה שאל כמה הנחה תעשה לו או לחלופין האם תהיה מוכנה, תמורת 100 שקלים, להיות עמו שעתיים, שלוש שעות או ללא הגבלת זמן. היא הבהירה כי אינה מעוניינת להעניק לו שירותי מין.

הנאשם בתגובה הודיע לה כי תקבל את הקנס בדואר על פי הפרטים שמסרה לו. כאשר הביעה את פליאתה על התנהגותו של הנאשם, חזר הנאשם פעם נוספת על הצעתו כשאמר לה: "נו מה אכפת לך, תיכנסי איתי פה לכניסה של הבלוק או למקלט". כמו כן החל הנאשם לברר אילו שירותים בדיוק היא מספקת.


באישום נטען עוד, כי מאוחר יותר הגיעה למקום חברתה של האישה. לאחר דין ודברים במהלכו אף הוחלפו קללות הדדיות, הוציאה החברה את המכשיר הסלולרי שלה כדי לתעד את הנאשם מקלל אותה. בתגובה תפס הנאשם את המכשיר מידה וזרק אותו לרצפה. לאחר מכן תפס הנאשם בכוח בזרועותיה, בחולצתה ובשערה וזרק אותה אל עבר הדלת האחורית של הניידת.

כשצעקה עליו שיעזוב אותה, הנאשם קיפל את ידיה, נתן לה מכה בפנים ודחף אותה בכוח לניידת תוך שהודיע לה על מעצרה בגין תקיפת שוטרים. לאחר מספר דקות נסיעה, עצר הנאשם את הניידת שוחח עימה והחזיר אותה למקום האירוע. במעשיו ביקש הנאשם שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו, עשה שימוש לרעה בכוח משרתו, עשה מעשה בכוונה להכשיל הליך שיפוטי, וכן תקף את המתלוננת וגרם לה חבלה של ממש.

אישום נוסף מייחס לשוטר מרהט הדחה בחקירה, לאחר שהורה לשוטרת שהייתה עמו בניידת, לומר שלא קרה כלום ושלא בדקו אף אחד, זאת ביודעו כי מדובר בהודעת שקר.