אז מה מעניין את הגולש הישראלי? מהן מילות החיפוש שהוקלדו הכי הרבה? על התשובות האלה החליטו לתת היום (שלישי) בגוגל תשובה והאמת, שחלק מהתשובות מפתיעות מאוד.



במסגרת קטגוריית החיפושים המובילים בישראל 2014 ניצבת במקום הראשון בגאון סדרת הטלוויזיה של הוט, "זגורי אמפריה", אשר כבשה את הרשת. למקום השני, בהשפעת מבצע צוק איתן, הגיע פיקוד העורף. במקום השלישי ניצב מונדיאל 2014 ובמקום הרביעי התוכנית פרי עטו של אסי עזר, להיות איתה. למקום החמישי הגיעה התוכנית של "הוט" מתים לרגע ובמקום השישי האח הגדול 6.

למקום השביעי הגיע רמזור ובמקום השמיני התמקמו לו צמד המילים מזג האוויר. משחקי השף דילגה למקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה סוגר החיפוש אחרי אייפון 6.

רשימות "השנה בחיפוש" הן תמונה שנתית של מיליארדי החיפושים שמתבצעים במהלך השנה במנוע החיפוש. ב"השנה בחיפוש" השתמשנו במידע המגיע ממגוון מקורות, תוך סינון ספאם ושאילתות חוזרות, כדי לבנות את את רשימות הדרוג.  בנוסף לחיפושים המקיפים בעשרות מדינות, אנשים יכולים לבקר את אתר הטרנדים בחיפוש העולמי שלנו ולמצוא תשובות לשאלות שמעניינות אותם.
עשרת האירועים אותם הקלידו הגולשים באתר הם פיקוד העורף (במהלך מבצע צוק איתן), המונדיאל בברזיל, ארגון הטרור החדש דאעש, שעון החורף, חוק הלאום שהסעיר את המערכת הפוליטית התמקם במקום החמישי ולאחר מכן סינמה סיטי ירושלים, אשר עמד במוקד הוויכוח החילוני-דתי בירושלים. יום שישי השחור, יום הקניות בארה"ב, עניין מאוד את הגולשים הישראלים שהציבו אותו במקום השביעי, לאחר מכן נמצאים גומילום, מלכת היופי 2014 והאבולה סוגרת את הרשימה.
במוקד הסלבס שעניינו הכי הרבה את הקהל הישראלי עומדת במקום הראשון חן טל, שהבטיחה "לשבור את האינטרנט" עם תמונות העירום שפרסמה, וככל הנראה הצליחה. אחריה עומדת ג'ניפר לורנס, ככל הנראה לא בגלל הסרט בו השתתפה ולאחר מכן אפשר למצוא את מלכת היופי מור ממן, אליאב אוזן (האח הגדול), חן אמסלם (זגורי אמפריה), אורטל בן דיין ומיקיאגי (גם כן מהאח הגדול). את העשירייה סוגרים מאור זגורי, סיה ועדי ביטי.
במסגרת המילה "איך", חיפש הקהל הישראלי בעיקר איך מרזים בבטן, ולאחר מכן איך אומרים ברוסית. במקום השלישי עומד איך מכינים טנזיה ולאחר מכן איך נראה גידול. כישרון הציור הישראלי מרקיע שחקים כיוון שהחיפוש החמישי עומד על איך מציירים קריקטורה ולאחר מכן איך מיישנים בשר, איך להירדם, איך פותחים אפסטור, איך המוח עובד ובסופו של דבר, איך חוסמים בפייסבוק.
מחברת גוגל נמסר כי "גוגל מעצבת את הרשימות באמצעות בדיקת מיליארדי שאילתות שאנו מקבלים בכל שנה. בנוסף לסיכום השנתי שמאיר את הטרנדים הבולטים של 2014, קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על החיפוש בעבר ובהווה, בעולם וכאן אצלנו. אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים אינדיוודואלים מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמה פעמים התרחשה שאילתה מסוימת לאורך זמן. הכלים האלו זמינים כל השנה ואפשר לשחק בהם, לחקור וללמוד מהם".