הבוקר (שישי) הוצג בפני הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, התחקיר הפיקודי שביצע מפקד פיקוד הדרום, אלוף סמי (שלמה) תורג׳מן לאירועים שהתרחשו בגדוד צבר בחטיבת גבעתי. לאחר בחינת התחקיר, סיכם הרמטכ״ל את המשך ההליך הפיקודי במסגרתו תינתן הערה למפקד חטיבת גבעתי על ידי מפקד פיקוד הדרום, על ההקפדה הנדרשת במימוש הנהלים באירועים מסוג זה. כלומר, וינטר לא הקפיד באופן מספק על הנהלים. 

עוד נודע כי במהלך התחקור, מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, הופיע בפני הרמטכ"ל. הרמטכ"ל ציין כי באירוע זה נדרש היה לפעול על פי הנהלים והפקודות ולהכירם, בצד הטיפול הפיקודי. בנוסף הנחה גנץ לרענן ולחדד את הנהלים באירועים מסוג זה בצה"ל, ולוודא כי הם מתקיימים ללא דופי.

לצד ההערה הפיקודית שתירשם בתיקו של וינטר, הדגיש הרמטכ״ל כי מפקד חטיבת גבעתי לא טייח את הטענות שהגיעו לידיו. "ההתנהלות הייתה מקצועית, ערכית וחדה וכי על סמך ממצאי התחקיר, לא עולים ממנו ליקויים הנוגעים להסתרה או העברת תמונת נתונים שגויה מצד מח״ט גבעתי, אל״ם עופר וינטר" נמסר מדובר צה"ל. 

גם הרמטכ"ל וגם אלוף פיקוד הדרום הביעו את אמונם כי חטיבת גבעתי תמשיך להיות חלק משמעותי בכוחו המבצעי של צה"ל.

כזכור, 
 הפרשה החלה כאשר מג"ד גבעתי, סא"ל לירן חג'בי, הפך חשוד בהטרדות מיניות. הוא חשוד בעבירות חמורות ובהטרדה מינית של חיילים תחת פיקודו. הפרשה עצמה מגוללת שורה של חשדות חמורים, הכוללים הטרדות מיניות של לוחמים ע"י מפקד המחלקה, חשד לקיום יחסי מין תחת מרות של מפקדים, היעלמות של אמצעי לחימה, חקירה של נסיבות מוות של שני חיילים ביחידה, שאחד מהם היה אחראי על הנשקים ושתה רעל למוות לאחר שנקרא לחקירה כמו כן, בפרשה נחקרות עוד חשדות לזיוף מסמך של דיווח תאונת דרכים, בו היה מעורב המג"ד, ורכישת ציוד אישי ומתנות בכספי תרומות.