ח"כ משה פייגלין פורש מהמרוץ לראשות הליכוד. בהודעה שפרסם היום (חמישי) אומר ח"כ פייגלין כי החלטת בית הדין של הליכוד לקבל את ערעורו של ראש הממלשה בנמין נתניהו ולהצמיד את הבחירות לראשות המפלגה לבחירות לרשימה לכנסת היא "שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית".



פייגלין המשיך וכתב: "אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן, בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו”, אמר. "בכל פריימריס אמיתיים בעתיד, אשוב ואתמודד על הנהגת התנועה והמדינה”, הוסיף פייגלין..

לעומתו הודיע יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון, כי הוא ממשיך במרוץ ויתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד: "אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין. הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה" אמר הבוקר ח"כ דני דנון. במרוץ נותר גם המתמודד השלישי, יואב קיש, טייס אל על, הנתמך על ידי "הליכודניקים החדשים".