ארגון חיזבאללה הלבנוני חשף לפני כמה שבועות סוכן בכיר של המוסד בשורותיו. כך טען אתר "א-נאשרה" הלבנוני. על פי הדיווח, מדובר בבכיר ביחידת המבצעים 910, יחידת מבצעים שפועלת מחוץ לאדמת לבנון ואחראית בין היתר לפגוע במטרות ישראליות. יחידה זו מקיימת קשר הדוק עם כוחות אל-קודס באיראן.

מקורות בכירים בארגון השיעי סירבו לחשוף את הדרך בה נחשף הסוכן, אך מסרו כי מדובר באיש עסקים שכונה מ"ש מאחד הכפרים בדרום לבנון, שהרבה לנסוע מחוץ לארצו. עוד נמסר, כי הוא גויס למוסד לפני כמה שנים.

על פי הדיווח, האיש סיכל כמה ניסיונות של הארגון השיעי לנקום את חיסולו של מפקד המערך הצבאי של הארגון עימאד מורנייה בבירה הסורית דמשק, באמצעות לבנת חבלה שהוצמדה לרכבו לפני כשש שנים.


בנוסף, סייע הסוכן לארגון בחשיפת שמותיהם של אנשי היחידה שפעלו בזירה הבינלאומית, האחרון שבהם מוחמד ה' שנלכד בפרו, שם נתפס בביתו חומר נפץ. בנוסף חשף הסוכן, כך נטען, את חוסין ע' ב-2012, חוסאם י' ב-2013, דאוד פ' ויוסף ע'. בארגון חושדים כי הוא מעורב בחיסולם של מורנייה ושל המפקד הבכיר בארגון חסאן אל-לקיס בשנה שעברה.

בחיזבאללה מדגישים, כי מעצרו של מ"ש מהווה פגיעה קשה במערך המודיעיני של ישראל. "מבחינתנו, החיידק טופל, אך אין ספק שזהו עוד סבב במלחמת המודיעין הנמשכת בין חיזבאללה לישראל בכל הקשור בחדירה למקורות מידע", מסר המקור בארגון.