היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, התערבבמשבר ערוץ 10 ופחות מ־24 שעות מהמועד שנקבע כי הערוץ ייסגר, עם תחילתה של השנה האזרחית החדשה אתמול בלילה (חמישי), קבע היועץ כי ההחלטה על סגירת הערוץ תידחה עד לאחר הבחירות. הוא אישר לערוץ לפעול למשך חצי שנה נוספת בתנאי רישיון.
 

בערוץ 10 אמרו ל"מעריב־השבוע": ״אנחנו שמחים שהיועץ עשה זאת, אף שזה עדיין לא הפתרון שצריך. אנחנו שמחים לפחות שההארכה ניתנה בתנאי רישיון ולא בתנאים שהיו גורמים למותו הסופי של ערוץ 10״. אחרי ההפגנה מול קריית הממשלה בתל אביב, המתח בקרב עובדי ערוץ 10 רק הלך וגבר.
 
ההפגנה הייתה מוצלחת והיו בה עשרות מעובדי הערוץ, מלווים בקולגות מכל אמצעי התקשורת המתחרים שבאו לתמוך ובפוליטיקאים שהגיעו להפגין נגד סגירתו של ערוץ 10 ולמען 450 עובדיו. ככל שהשעות התקרבו לכיוון חצות, כך המתח גבר, והעובדים החלו להפנים כי ייתכן שאלו 24 השעות האחרונות של הערוץ. ״אנחנו למודי ניסיון במקרים כאלה, הרוב פיתחו אדישות או מורת רוח״, אמר עמיחי לבנה, מפיק בכיר בערוץ והוסיף: ״אבל הפעם נראה שזה באמת הולך לקרות״.
 

באותן שעות כינס ראש הממשלה נתניהו פגישה בלשכתו ובחן את האפשרויות השונות. בינתיים, היועץ המשפטי לממשלה הבין כי בידי נתניהו החלטה משמעותית, שעל פי הנחיות שפרסם רק שבועיים קודם לכן, היא החלטה שלא ראוי שתתקבל בתוך תקופת בחירות. מאותן סיבות שקבע היועץ המשפטי כי על מינוי המפכ״ל להידחות עד לאחרי הבחירות, הוא קבע כי ההחלטה המשמעותית על עתידו של הערוץ תידחה עד לאחר הבחירות. מה שאפשר קבלת החלטה כזאת, היא העובדה שהערוץ הצליח לגייס את הכסף הנדרש עבור החוב לרשות השניה, 36 מיליון שקלים.
 
אתמול בצהריים כינס ועד עובדי הערוץ את עובדי ערוץ 10 ובישר להם על החלטת היועץ. העובדים נשמו לרווחה אבל  היה ברור שהקץ נדחה בחצי שנה בלבד והמאבק עוד רחוק מלהסתיים.
 
אנשי הוועד אמרו: "הערוץ מסוגל לגייס כסף אבל הוא זקוק לאורך רוח ולתוכנית ארוכת טווח. בשביל זה הרישיון צריך להיות לתקופה של כמה שנים, ולא עוד הארכות שיובילו אותנו, כל פעם מחדש, לאפשרות שהערוץ ייסגר.
 
"מעניין לראות איך תנהג הממשלה החדשה, אחרי שכמעט כל הקשת הפוליטית התגייסה ערב הבחירות וקראה, קבל עם ותקשורת, נגד האפשרות שהערוץ ייסגר".