זהו, אפשר לנשום לרווחה. ציון ברוך כבר לא רווק. הערב (ראשון) זה סופסוף קרה. כוכבת האח הגדול, יאנה יוסף, והבדרן הנחשק, ציון ברוך, נשבעו אמונים והפכו לבעל ואישה כדת וכדין. רגע לפני החתונה נפגשו השושבינים, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ועמוס תמם עם החתן הטרי בסוויטה במלון הרודס, שם שהה ברוך רגע לפני.



אחרי שהתארגן כחתן, התייצב ברוך במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" ופגש את בחירת ליבו, יאנה יוסף, לאחר שבוע שבו השניים לא התראו. עיצוב האולם כלל פרחים צבעוניים במרכז השולחן בשילוב עם שולחנות כסופים, כיסאות ווילונות לבנים שעוטפים את רחבי האולם, לצד מנורות גדולות מפוזרות ומנורת ענק בעיצוב מיוחד שנתלתה מעל רחבת הריקודים.



קייטרינג "קסם הקרמל" היה אמון על מנות כשרות ויצירתיות שהוגשו לאורחים. ברוך בן ה-35  ויאנה בת ה-26 התחילו לצאת יחד בדצמבר 2012, רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול ונפרדה מקותי סבג, מנצח העונה. ברוך חיזר ממשוכות אחרי יאנה, ועוד כשראה אותה בבית האח הגדול הכריז בפני חבריו שיאנה תיהיה אישתו.



גם היא מצידה הייתה בעניין. הרווק הכי הולל בתל אביב, שהתרועע עם שמות כמו קארין מגריזו, אסתי גינזבורג, לינור אברג'יל, יוליה פלוטקין וליאת אשורי, מצא סופסוף את האחת שכבשה את ליבו. ביולי השנה שלף ברוך טבעת בביתם המשותף של הזוג וביקש את ידה. היא נענתה בחיוב ומשם הכל כבר היסטוריה.





 

הסטייק שנישנשו האורחים



עיצוב האולם


סידורי השולחן