עופר צברי, מנהלה לשעבר של קבוצת הכדורגל הפועל פתח-תקווה, הגיע הבוקר (חמישי) לבית-המשפט, לדיון בהארכת מעצרו. כתב האישום שהוגש בבית משפט המחוזי בתל אביב, מייחס לו עבירות מין בקטינים בני 15-17. 

 
צברי מואשם בביצוע מעשים מכונים, מעשי סדום ושורה של עבירות מין נוספות. כמו כן, מייחס לו כתב האישום עבירות של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, בריחה ממשמורת חוקית והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. מדובר באירוע שהתרחש בתאריך 27.11, בעת ששהה צברי עם קטין בן 17 בנסיבות מחשידות ברכבו, בחניון ברחוב הקוממיות בבת-ים, וקיבל מהקטין שירותי מין.

בכתב האישום אותו הגישה עו"ד שירה לייטרסדורף, נטען כי המעשים בוצעו בעת ששימש צברי מנהל קבוצת הבוגרים של הפועל פתח-תקווה, ומתוקף תפקידו טיפל בעניינים האדמיניסטרטיביים של הקבוצה, ושימש כאיש הקשר בין המועדון לשחקניו. במקביל, עבד גם כאחראי מחסן הכביסה בבית החולים השרון בפתח-תקווה. 
 
לצברי, דמות מוכרת ומשפיעה בענף הכדורגל, הייתה גם נגישות לשחקני מחלקת הנוער במועדון, ובקרב לא מעט מהנערים שימש כ"דמות אב", מי שדאג למחסורם של שחקנים מעוטי יכולת.
 
בכתב האישום מצוין כי צברי ביצע בקטינים עבירות מין, בין אם בהסכמתם או שלא בהסכמתם, שהושגה תוך ניצול יחסי המרות ביניהם. כדי להתקרב לקטינים וליצור את יחסי התלות בינם לבינו, דאג צברי, כך על פי כתב האישום, להתכתב איתם באופן שוטף ואינטנסיבי, באמצעות אפליקציית הוואטס-אפ, התכתבויות שנשאו בחלקן אופי מיני. 
 
הנאשם דאג למחסורם של הקטינים בקניית בגדים, נעליים ואף נתן להם כספים במזומן. כמו כן, דאג להסיע אותם לאימוני הקבוצה שלהם, לצפייה במשחקי הקבוצה בבוגרת, למסעדות ולחופשות באילת ובמקומות אחרים על חשבונו. 
 
הנאשם אף נתן לקטינים לנהוג ברכבו, ושילם להם שכר עבור עבודה במחסן הכביסה בבית-החולים. באופן זה, יצר צברי את הקשר התלותי של הקטינים כלפיו. הוא הבטיח להם כי ידאג לשלבם בעולם הכדורגל, בו יש לו השפעה, וסייע להם בדרכים כלכליות. הוא הצליח להפיח בהם תקווה, ליצור את התלות ביניהם וחרף פערי הקשיים ביניהם, לא בחל במעשיו כדי לבצע בהם עבירות מין חמורות.