אחרי נתניהו ולפיד, גם משה כחלון ניצל את בימת ועידת גלובס לעסקים כדי לעסוק בבחירות, וכשנשאל עם מי יישב לאחר הבחירות ענה כי "אני לא פוסל אף אחד, כולל נתניהו".   
על פירוק הממשלה אמר כחלון כי "לא הפתיעה אותי ההליכה לבחירות. לא הופתעתי מהתאריך, הופתעתי מהסיבה". הוא הוסיף כי "הבסיס הוא שבאמת הם לא הסתדרו, ולאחר מכן כל מפלגה הצביעה נגד מפלגה אחרת". 
על המפלגה בראשה ירוץ בבחירות 2015 אמר כחלון: "הרשימה תיסגר בשבוע הבא, אבל מדובר באנשים נקיי כפיים שלא חייבים כלום לטייקונים או לאיזה מנכ"ל. הם יגיעו כי הם טובים, לא כי הם חברים שלי. טובת הציבור לנגד עיניהם".

עוד אמר כחלון כי הממשלה יכולה היתה לעשות יותר על מנת להתמודד עם יוקר המחייה, אולם לא עשתה כן. "כולם מבינים שהבעיה היא מינהל מקרקעי ישראל ושיווק הקרקעות. כל יום שומעים ששיווקו 100 אלף יחידות דיור. תשאלו כמה הם מסרו, כמה מפתחות מסרו? עד שלא יקצבו לקבלנים בזמן, ויגידו להם 'תוך שנה הדירה גמורה' - הם ימשיכו לספסר בקרקעות". 
כחלון הדגיש כי חלק ממצעו יתמקד בבנקים: "ראשית צריך להסיר את החסמים של מעבר מבנק לבנק. אי אפשר לעבור בנק. 5 מיליארד שקל בשנה עמלות - על מה? יש עמלת אשראי ויש גם עמלת אי-ניצול אשראי. למה? כי נותנים להם. הפיקוח על הבנקים אחראי ליציבות הבנקים; אם היה מפקח על שוק הסלולר לא הייתה רפורמה, כי הוא היה אומר שחברות יתמוטטו. והנה, שום חברת סלולר לא נפלה"