יום לאחר שפורסם לראשונה על המגעים בין העורך הראשי של אתר "וואלה", ינון מגל, לבין מפלגת "הבית היהודי", הודיעו השניים הבוקר (ראשון) רשמית על הצטרפותו של מגל לרשימת המפלגה לקראת הבחירות בחודש מרץ. מגל צפוי להיות משוריין באחד המקומות הגבוהים ברשימה של בנט, ובכך לא יתמודד בפריימריז המפלגה. בנט ומגל הודיעו על המהלך בסרטון שפירסמו היום ברשת.
ינון מגל מצטרף לרשימת הבית היהודי

מגל אמר היום: "אני לא מתבייש לאהוב את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. הבית היהודי הוא ביתי". מגל בן ה-45, שירת בצבא כקצין בסיירת מטכ"ל, כמפקד סיירת. במסגרת שירותו השתתף במבצע ללכידת השייח' עובייד בלבנון. 

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, בירך את מגל ואמר: "הבית היהודי הוא המקום הטבעי לכל מי שהזהות היהודית של המדינה בוערת בעצמותיו. ינון ספג אש מהתקשורת על עמדותיו ועמד עליהן גם כשהיה נוח לחשוב אחרת. הוא מצטרף ככוח חיזוק לכל מי שמתנגד להקמת מדינת טרור פלסטינית. ינון יעניק את העוצמה לבית היהודי, ומייצג מצביעים רבים חדשים שמצטרפים אלינו ומקבלים את ערכי הציונות הדתית - ולא מתנצלים על כך".

את תחילת דרכו העיתונאית החל מגל כקריין וככתב בקול ישראל, משם עבר לשמש ככתב שטחים בגלי צה"ל, ולאחר מכן ככתב צבאי בערוץ 10. בהמשך כיהן במשך ארבע שנים כמגיש מהדורת "מבט", ובשנתיים האחרונות הוא משמש כעורכו הראשי של אתר וואלה וכמגיש חדשות באתר.