בית א' הגיע לרגעי ההכרעה הערב ובו זהות הנבחרת הראשונה שמודחת מיורו 2016 נחשפה. רומניה הפסידה 1:0 לאלבניה ונפרדה מהטורניר, לעיטים נשאר סיכוי להעפיל לשלב שמינית הגמר.



הרומנים שנראו טוב מול צרפת והפסידו רק בדקה ה-88, איבדו במחזור הקודם יתרון מפתיע מול שווייץ, מה שהשאיר אותם עם נקודה אחת בלבד. לצהובים עדיין סיכוי תיאורטי לסיים במקום השני, אם ינצחו הערב בהפרש מתאים, בתוספת הפסד מצד חבורתו של ולדימיר פטקוביץ'. המאזן שלהם מול האלבנים עומד על 11 ניצחונות ו-41 שערים לעומת שני הפסדים בלבד.



לרשות אנגל יורדנסקו עומד סגל כמעט מלא. המאמן שעלה עם שני חלוצים שונים בשני המשחקים הקודמים עלה הפעם עם דניס אליבק, החלוץ השלישי שפותח בהרכב בטורניר. בוגדן סטאנקו התגבר על פציעה קלה ופותח מול האלבנים כשלעומתו מיחאי פינטילי ורזבאן ראץ שסוחבים אף הם פציעה, ממתינים על הספסל. בקישור פותח שחקנה של הפועל באר שבע, אובידיו הובאן.



אלבניה בדומה ליריבתם הייתה יריבה קשה לצרפת ושווייץ וכמעט לקחת מהן נקודות, אבל נשארה בידיים ריקות. חבורתו של ג'יאני דה ביאסי חייבת ניצחון, על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר בעוד שכל תוצאה אחרת תגרום לה להיות הקבוצה הראשונה שנפרדת מהטורניר.



הקפטן האלבני לוריק סאנה שהורחק במשחק מול שווייץ, חזר הערב לסגל אבל יושב על הספסל, כשבמקומו אנסי אגולי עונד את סרט הקפטן. לדיאן ממושאי שסבל מפציעה בירך, כשיר הערב ועומד בסופו של דבר לרשותו של דה ביאסי. ארמנדו סאדיקו פתח בחוד, כשמתחתיו בקישור משחק שחקנה של פרייבורג הגרמנית אמיר אברשי.



הרכבים



רומניה: צ'יפריאן טאטרושונו; כריסטיאן סאפונרו, דראגוש גריגורה, ולאד קיריקש, אלכסנדרו מאצל; אובידיו חובאן, אנדריי פרפליצה (לוצ'יאן סנמרטן, דקה 46), אדריאן פופה (פלורין אנדונה, דקה 68), ניקולאה סטאנסיו, בוגדאן סטאנקו; דניס אליבק (גבריאל טורג'ה, דקה 57).



אלבניה: אטריט ברישה; אלסייד היסאיי, ארלינד אייטי, מרגים מבראיי, אנסי אגולי; מיגיין באשה (לוריק סאנה, דקה 83), אמיר אברשי, לדיאן ממושאי, אנדי לילה, ארמיר לניאני (אודיסה רושי, דקה 77); ארמנדו סאדיקו (בקים בלאי, דקה 59).



דקה 5 - נסיון יפה של הרומנים. חובאן בועט חזק מקצה הרחבה, אבל ברישה קולט.



דקה 14 - אליבק משתחרר יפה מהשומר שלו ומשחרר בעיטה מ-25 מטרים, הכדור שורק מעל המשקוף.



דקה 35 - כדור חוץ אלבני מגיע לממושאיי, שמנער שחקן הגנה ובועט מזווית מסובכת, טאטרושונו הודף לקרן.



דקה 43 - 0:1 לאלבניה. ממושאיי מרים כדור מהאגף הימני, סאדיקו מנצל יציאה רעה של טאטרושונו ונוגח לרשת החשופה. זהו שערם הראשון אי פעם של האלבנים ביורו.



דקה 63 - בלאי וממושאיי מחליפים ביניהם מסירות, האחרון מנסה בעיטה מחוץ לרחבה, טאטרושונו קולט.



דקה 76 - הזדמנות מצויינת לרומניה. אנדונה פוץ באגף הימני ובועט חזק, הכדור פוגע במשקוף ויוצא החוצה.