רק שתדעו שהילדים שלי מושלמים. החיים שלי כהורה מושלמים. הילדים לא בוכים, לא רבים, כשהיו קטנים היו מחליפים לעצמם חיתולים, מרדימים עצמם לישון, וללילה שלם, ואוכלים הכול.

בהנאה.

אנחנו, ההורים, נראים כל יום כאילו יצאנו ממגזין אופנה מהודר, וכך גם הבית.

והמטבח.

 

ועכשיו, כשהתעוררנו מהחלום, אפשר להגיד לחברים הרווקים שלנו שאין להם מה לדאוג, ולתת להם לצפות בסדרה החדשה הזו שנקראת 'ההורים העייפים' 
(The Tired Parents).


ראינו כאלו הרבה פעמים, כולל בישראל; סרטונים המנסים להציג את חיי ההורים כפי שהם באמת.

זה ברור לכל ההורים שעם כל האהבה, הכיף וההצלחות, יש זמנים קשים, מעייפים ומתסכלים ולא תמיד מצליחים להבין מה גובר על מה.

 

אתר mumsnet הוא האחראי לסדרה החדשה ועל פי השם אתם כבר יכולים להבין על מה מסופר. כשתראו את הסרטונים תבינו ששוב הצליחו הבריטים לפגוע בול בנקודות הכואבות להורים, ולכן הסדרה מצחיקה כל כך. הם הצליחו גם מבחינת הביצוע, גם מבחינת אורך הסרטונים וגם כמובן בחירת הנושאים.

ההורים העייפים

 

סדרת האנימציה הזו, בשילוב פנים אמיתיות של שחקנים, מציגה מצבים אמיתיים מהחיים של הורים צעירים (אבל לא רק) בכל תחומי החיים החדשים – החלפת חיתולים, נסיעות העסקים של אבא, מריבות מטופשות, מי קם בלילה, קניות ועוד. ואת כל הנושאים הם מבצעים בצורה משעשעת, אנימטיבית וקצרה, בסרטונים של עד שתי דקות (באנגלית כמובן).

ניתן לעקוב אחריהם בעמוד הפייסבוק שלהם, או דרך סרטונים ביוטיוב וכמובן דרך אתר mumsnet, שמתגאה בכך שהאתר מנוהל ונכתב על ידי הורים, עבור הורים.