עמותת "אורות של תקווה" המלווה, תומכת ומסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, מקדמת פרוייקט חדש: גן ילדים סטרילי המיועד לילדים בגילאי 6-0, אשר מצויים בשגרת הטיפולים או בתקופת האחזקה, בהן אין ביכולתם לבוא במגע עם ילדים רגילים. בעמותה ציינו שלילדים הללו אין מסגרת בה הם יכולים לבקר משך השנה-שלוש שנים של טיפולים,דבר המקשה מאוד על הילד החולה בפרט,ועל המשפחה כולה.



הגן הסטרילי – ששמו יהיה "גן הגיבורים", ייתן מענה מיידי בראש ובראשונה לילד החולה, שתקופה ארוכה מחייו מבלה בעיקר בבתי חולים או בבית בבידוד מוחלט מבני גילו. בגן הוא יוכל ליהנות מפעילות חברתית נורמטיבית עם שאר ילדים במצבו ומשירותים יחודיים נוספים כגון: טיפול רגשי ע"י מורות מוסמכות למוסיקה, תנועה,בע"ח,טיפולים הוליסטיים תומכים.



בגן הגיבורים הושקעה מחשבה ותיכנון מדוקדקים מהפרט הגדול ביותר ועד רמת הבורג. מטבח אורגני,משחקיה מחומרים שיכולים לעבור חיטוי יומיומי,חצר מקורה,חדרי לימוד פרטני לקידום ילדים מתקשים ועוד.



בעמותה ציינו שעל מנת להקים את הגן הראשון מסוגו בארץ, יש צורך בתקציבים של במאות אלפי שקלים בשנה, לצורך תשלומים לגננות וסייעות, הסעות לילדי הגן, חומרי יצירה מיוחדים ואורגניים, מזון לא מתועש, צוות ניקיון יומיומי, כלים ופיקוח רפואי, ולכן הודיעה העמותה על מבצע לגיוס תרומות להקמת הגן שאמור לתת מענה שלא ניתן עד כה לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.